ipaqlinux48
Legacy Member
Hallo iedereen,
ik heb onlangs de dedicated server van bf 1942 voor linux gedownload (1.6 rc 2). M'n vraag is nu, hoe zit het eigenlijk met de maps. Kan ik die gewoon ftp'en van m'n windows machine naar de linux bak, of moet ik nog eens de maps apart downloaden voor linux? En zo ja, waar kan ik die dan vinden?
ik heb onlangs de dedicated server van bf 1942 voor linux gedownload (1.6 rc 2). M'n vraag is nu, hoe zit het eigenlijk met de maps. Kan ik die gewoon ftp'en van m'n windows machine naar de linux bak, of moet ik nog eens de maps apart downloaden voor linux? En zo ja, waar kan ik die dan vinden?
