Archief - BF1942 Prob (green water)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

alonzo

Legacy Member
hi all, i formatt my pc and now i install bf1942 and my water is green :s
its shit! i want the old blue water back :cry:
can someone help me pls? :help:

Tracker

Legacy Member
hmm, try updating ur drivers of ur vid card, and if that wont work try to mess with ur video settings, set them on lowest or something :unsure:

Memphis

Legacy Member
Groen water? Tweakers die bepaalde "instellingen" verkeerd zetten krijgen groen water...

soit... graka instellingen checken ;)

rory.b.bellows

Legacy Member
yup,heeft te maken met settings,mischien zelfs een nieuwere of oudere driver.

ik heb da ook gehad maar weet begot niemeer wa da exact was :s

oberon_sedai

Legacy Member
begin al eens eerst met wat meer system informatie mede te delen. kun we ook een beter zicht krijgen op het mogelijke probleem.

alonzo

Legacy Member
Het ging alemaal goed tot ik men pc formateerde:s
ik heb nvidia fforce 4 mx 420
maar cod en mohaa gaan perfect dus ik snap het niet ze :s:(

vishnusixclix

Legacy Member
alonzo zei:
Het ging alemaal goed tot ik men pc formateerde:s
ik heb nvidia fforce 4 mx 420
maar cod en mohaa gaan perfect dus ik snap het niet ze :s:(

Het heeft volgens mij te maken met de capaciteiten van je grafische kaart. Vroeger had ik een GF2 GTS & een GF4 mx en op beiden kreeg ik dat groene water in BF:V te zien... Volgens mij is het niet te verhelpen, maar kijk toch maar even op de bengaz site...

Bengie

Legacy Member
gebruik voor die GF4 mx420 de oudere nvidia detonator 45.xx drivers (alleszins de drivers vOOr de 50.xx reeks) en zet uw video options in de BFmenu op 32bit.
Op 16bit gaat ge groene rook en miss ook groen water krijgen.

Voor de rest , alle updates van M$ downloaden alsook de laatste BFpatches

rory.b.bellows

Legacy Member
Bengie zei:
gebruik voor die GF4 mx420 de oudere nvidia detonator 45.xx drivers (alleszins de drivers vOOr de 50.xx reeks) en zet uw video options in de BFmenu op 32bit.
Op 16bit gaat ge groene rook en miss ook groen water krijgen.

Voor de rest , alle updates van M$ downloaden alsook de laatste BFpatches


...das juit,da was in den tijd da ik een Nvidia had
:niceone:

Lord_killalot

Legacy Member
ik heb geen groen water ofzo maar bij zijn de pakken van de amerikaanse mariniers afwisselend het normale groen en wit, niet da dat mij stoort maar wel raar, en alleen de mariniers :doc:

massief

Legacy Member
uhm wrm engels oosterzele lijkt me wel in belgië te liggen voor zover ik weet

alonzo

Legacy Member
hehe idd, gwn voor anderen onder ons :crazy:
keb de juist driver gevonden :woohoo:
water is wer normaal maar de grapichs zijn nog nietwat ze moeten zijn :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan