Archief - BF 1942 cheatfestijn geworden?!?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rory.b.bellows

Legacy Member
het enige da ik weet is da ik op unpre servers wegblijf,das echt ne pest daar

Sacristar

Legacy Member
str0ntj3 zei:
BTW : ik heb constand ping 9, tot 15
wa doe ik eraan?
- gwn zorgen dat er geen spyware op je PC komt, en dat zoveel mogelijk internet programma's zijn afgesloten tijdens het spelen
- een geode PC hebben is toch ook een must...

ge raakt ook veel meer met zo pings dan da ge tegen de 100 zit
er zit ook een fout in mijne telenet modem...
ik haal namelijk 100kb/s upload met momenten (pieken) maar het meest zit ik rond de 70-80kb/s. da help serieus in u ping uw upload snelheid. bandbreedte moete namelijk genoeg hebben e :)

get it?
Weet dan dat ge een van de weinige gelukkigen zijt... ik zit hier nog op de oude adsl speeds (theoretisch 1.1mb dl//128kb ul en meestal 2pc's aktief op het internet via switch, niet via router; gewone usb modem, ja da groen pijlstaartrog ding :p). Een goeie pc heeft imho bitter weinig met de ping te maken; dat zal eerder uw fps beïnvloeden.
en spyware... sinds ik firefox + spysweeper gebruik heb ik daar zo goed als geen last meer van.

zenzu

Legacy Member
:D hehe dat denk je maar, ze vinden gewoon nix meer...spysweeper is niet echt een zekerheid dat je computer beter beveiligd is. Ying and Yang philosophy dude...for all that is positive there is a negative...maar ik raad Firefox zeker aan! FUCK dem microsoft babylonian bastards ;) een hint misschien voor de Outlook gebruikers...er bestaat een Email soft dat klak hetzelfde is als outlook enkel ander kleurtjes maar beter beveiligd...check: http://www.mozilla.org/ for all ur mail and surf plezier ;)....doen mensen... en dit schijnt ook best ok te zijn als beveiliging:

http://www.javacoolsoftware.com/idblaster.html

http://www.javacoolsoftware.com/mrublaster.html

http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html

Forum : www.wilderssecurity.com

Lees eerst de forum be4 u jump to download...

the jemejkan2rist zenzu...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan