Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
imo de enige goede ww2 shooter... op mp vlak dan^^pathfinder^^ zei:de basis van de goede ww2 shooters.respect @ mohaa![]()
[BAT] Brambo zei:ik kan mohaa en cod allebei veel spele en kvind ze allebei tof, was iedereen ma zoals mij![]()
geen mohaa owned cod/andersom ruzies meer![]()

[BAT] Brambo zei:blaze?
moeste hier al vant begin zitte zoude wel wete wie dak ben![]()

[BAT] Brambo zei:hmm dna kank ni volge me dien "blaze" ze![]()

A daar verandering in brengen...Gcool zei:Das Tuxisch dialect. Tis maar weinigen weggelegd, van dat te snappen, ze![]()

[BAT] Brambo zei:ja kunde dan da ene woordje "blaze" is ff uitlegge![]()

FuLcRuM zei:ik kan uren spelen op COD terwijl mohaa mij na 2 minuten tegensteekt![]()