Archief - Beste gold making manier

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Oxii

Legacy Member
Is de goldcap niet 189 k gold ?

Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk

Amaryliss

Legacy Member
Ik moet zeggen dat ik met Tailoring ook al best wat gold heb verdiend. Vooral bags maken brengt echt wel wat op :)

Layout

Legacy Member
Met fishing kan je ook gemakkelijk gold maken, en je moet er geen kapitaal voor hebben om er gebruik van te kunnen maken. Zo kan ik met fishing, en fishing alleen tot 7k op een uur verdienen, en het enige wat je moet doen is wat in poeltjes vissen.

Layout

Legacy Member
Ja en eventueel koken als je voor fish gaat, ikzelf vis tijdens the darkmoon faire rond het eiland, die debris die je daar op kan vissen bevatten veel items die goed verkopen op het AH, het enige nadeel hier van, is dat je dit maar 1week in de maand kan doen.

Amaryliss

Legacy Member
Echt wel een nice tip, 'k ga eens kijken of ik hier veel gold mee verdien. Thanks!

Najdo

Legacy Member
Fishing hangt beetje af van de economie op de server. Als er niemand is die zijn fish op AH zet en jij verkoopt ze voor insane prijzen dan zal je er ook niet veel uit halen. Je moet ergens een grens vinden waar guilds het oke vinden om het te kopen en niet zelf te farmen.

CoxM

Legacy Member
Oxii zei:
Is de goldcap niet 189 k gold ?

Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk

Sinds Cataclysm ligt die hoger hoor. 300k hier maar geen cap tot nu toe.

Verstuurd van mijn Nexus S met Tapatalk

ZeroGeass

Legacy Member
Goldcap zit momenteel @ 1MIL ;)

Ikzelf zit nu met 400k ingame, en stond eerder @ 800K

Meeste gold verdiend door gewoon via de TCG ingame een mount te redemeen. Deze is dan BOE... ---> Ah zetten voor 380K ;)

Juve9le

Legacy Member
Waarom verkoopte je dan niet gewoon die TCG mount? Van een geldverspilling gesproken. Wat ben je nu met wow gold.

Lifen

Legacy Member
Hij speelt WoW, hij koopt waarschijnlijk stuff in WoW. Ge kunt dus stellen dat hij wel iets is met WoW geld.

ZeroGeass

Legacy Member
Juve9le zei:
Waarom verkoopte je dan niet gewoon die TCG mount? Van een geldverspilling gesproken. Wat ben je nu met wow gold.

Zoals Lifen zei klopt, ik speel wow... En de dag van vandaag met 3 veelgebruikte level 85 chars heb je veel gold nodig...


En ja ik heb heel veel van die loots... Ik speel ook nog eens de Trading Card Game. En op competitief niveau... Dus zie ik heel wat meer loots passeren dan de average collector. Bijna op elk event ga ik wel naar huis met een paar loots...

En ze vliegen heus niet allemaal op wow... Er staan er ook een paar hier te koop op het forum. Check link in men sig.

SephirothSnake

Legacy Member
-Ore shuffelen met een gunstige ore/prospect ratio
-Dischanten en dusts/essences verkopen als ze duur staan..
-Epics/rare's goedkoop opkopen en duur verkopen
-Pets flippen

CoxM

Legacy Member
Nu momenteel in TotT die purple elementals doden voor Love is in the Air bracelets en die dan verkopen aan 40g/piece :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan