Archief - Beste converter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nirron

Legacy Member
Denk het niet hoor beide versies zijn precies hetzelfde. Het enige andere eraan is dat de Fire FX model nummer MD-909 heeft, maar ik weet niet of dat deze er ook werkelijk opgedrukt staat.

Nirron

Legacy Member
Om even omhoog te brengen. In Rijsel heb ik mij een Super Power converter gekocht en Starfox FX (NTSC) werkt er alvast op, maar dat wil niet zeggen dat Mario RPG er zal op werken.

Ik bump dit wel even terug omhoog als ik ooit Mario RPG heb om het te testen.

Ben eigenlijk ook al op zoek om een NTSC console te kopen.

Jalliuz

Legacy Member
ik heb mario rpg NTSC getest op een aantal converters, alsook street fighter alpha 2, Dit spel geeft ook problemen, je ziet enkel witte horizontale lijnen, het geluid is er wel en het spel speelt op de achtergrond maar je ziet niets dan de lijnen.

Super Power, Fire converter, universal adaptor ad29
Geen enkele converter doet de job bij geen van beide.

Dan getest op een de-zoned (regiovrij) US NTSC Console, Mario RPG werkt niet, Street fighter Alpha 2 werkt wel

Dan getest op een echte US NTSC console en dan werken ze allebei.

Kheb die Mario RPG gekocht van iemand die dacht dat m kapot was , koopje dus :)

Jalliuz

Legacy Member
heb hier net een "universal adaptor ad29 upgrade version" te pakken gekregen en dan werkt zowel super Mario RPG NTSC als Street fighter alpha 2 NTSC op de PAL Super Nintendo :)

Dus dan staat er "upgrade version" onder de naam van de adaptor ;)

KillingRaptor

Legacy Member
Die heb ik ook ja. Nog geen problemen gehad met geïmporteerde games maar Mario RPG enzo heb ik zelf niet dus nog niet kunnen testen. Het is vooral die die ik zou willen weten of hij ermee zou werken en Earthbound.

Heb je Mario RPG kunnen uitspelen? Want daar zit het probleem hem meestal, dat hij begint save files te verwijderen.

EDIT:
Kirby's Dream Land 3 geeft ook zware problemen met converters, meestal werkt die gewoonweg niet blijkbaar. Ben ook wel benieuwd of die zou werken met de Universal Adaptor AD29 Upgrade Version die Jalliuz en ikzelf hebben.

Jalliuz

Legacy Member
Ik heb Mario RPG nog niet uitgespeeld, maar gewoon saven doet hij wel. En ik verwacht 1 van de weken eartbound in mijn bus te krijgen. Alsook een super game key adapter en pro universal adapter. Dus zal ik alles nog wel eens testen. Die Kirby 3 heb ik nog niet.

Jalliuz

Legacy Member
Universal adapter ad29 upgrade version: Na een uur of 6 mario RPG blokkeerde het spel ineens en waren inderdaad plots alle saves weg :s
Zal maar terug beginnen op een US console :D Echt wel een leuk spel :)

Verder nog getest op
-Universal adapter Pro: Mario RPG werkt niet, earthbound werkt wel, Street fighter2 alpha werkt wel
-Super Power: Mrio RPG niet, earthbound wel, SF2 alpha niet
-Fire converter: mario RPG niet, earthbound wel, SF2 alpha niet
-universal adaptor ad29: geen van de 3 werkt
-Super Gamekey Horelec: Geen van de 3 werkt
-Universal adapter ad29 upgrade version: Mario RPG wel maar crashed na enkele uren, Earthbound wel, SF2 alpha wel

Nirron

Legacy Member
Bedankt voor de feedback :) Ik probeer nog steeds een NTSC console aan de haak te slagen! :p

KillingRaptor

Legacy Member
Heb je Earthbound kunnen uitspelen met de AD29 Upgrade? Want vlak voor de eindbaas begint hij raar te doen met savefiles enzo heb ik gehoord. Moest die werken erop totdat het spel uitgespeeld is zou ik dacht echt geweldig vinden! Mario RPG heb ik op de Virtual Console van de Wii, maar Earthbound is echt op niks anders verschenen...

KillingRaptor

Legacy Member
Misschien eerst uitspelen op de NTSC console en dan die savefile voor de eindbaas nog eens laden op de converter? Zo heb je hem uitgespeeld en kan je weten of hij werkt met de AD-29 Upgrade.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan