t273240
Legacy Member
why the fuck doet ge zo idiooty fragie en waarom sluit ge mijn thread af hebt ge en probleem met mij fraggie ???? of te laf
en nu mijn probleem krijg maar en beperkt aantal servers ongeveer 50 en vroeger wel 4000 wat kan het aan liggen en fraggie zijt gij maar heel koest beste vriend als gij nie wilt helpen bol het dan af
en nu mijn probleem krijg maar en beperkt aantal servers ongeveer 50 en vroeger wel 4000 wat kan het aan liggen en fraggie zijt gij maar heel koest beste vriend als gij nie wilt helpen bol het dan af
