Speetix
Legacy Member
Hallo
Ik vraag jullie mening over Need For Speed: The run.
Het spel lijkt me wel leuk en ook de filmpjes op Youtube lijken leuk maar ik hoor van vele andere mensen dat het spel eigenlijk niet zo heel leuk is?
Ik twijfel om het spel te kopen, daarom vraag ik jullie mening over NFS - The run.
Ik vraag jullie mening over Need For Speed: The run.
Het spel lijkt me wel leuk en ook de filmpjes op Youtube lijken leuk maar ik hoor van vele andere mensen dat het spel eigenlijk niet zo heel leuk is?
Ik twijfel om het spel te kopen, daarom vraag ik jullie mening over NFS - The run.


