TargetDrone
Legacy Member
NEEEE helemaal niet!!!!!
Admins moetten eens leren om het spel nie te verpesten. Vooral noob admins zoals Gambit en goortje!
Voorbeeld: Wij zitten rustig bezig te spelen op telenet 3 server. Bedoeling is idd dat de T's bom planten of Ct's hossies pakken. En daar er een timer op een ronde staat hebben ZE ALLE tijd om die te gebruiken. Ok dat ge geen campers wilt maar geef ze tenminste de tijd om da ook te doen en begin nie na 30 seconden te zagen dat ze nie mogen campen, da ze moetten voort doen enz...
Tweede punt: ik en een ander zitten op dust bij ct ronde is begonnen en komt er plots een admin bericht : Target of soul change team or random kick, 2 seconden later wordt ik gekickt. KUNDE GVD WEL EENS WACHTEN TOT DE RONDE VOORBIJ IS???????? WA IS DA NU VOOR ZEVER OM DIE TE KICKEN TIJDENS DE RONDE? En als ge daar over uwe beklag gaat maken gaan ze u nu nog bannen ook?
DIT GETUIGT VAN EEN ZEER LAAG NIVEAU
bij deze zal deze topic er ook wel weer niet lang opstaan, daar deze admins zeer korte tenen hebben. Dont expect to see me again.
En de mensen klagen dan dat de telenet servers op zeep zijn, HOE ZOU HET KOMEN MET ZO'N GEDRAG VAN DE ADMINS NOG WEL?
Admins moetten eens leren om het spel nie te verpesten. Vooral noob admins zoals Gambit en goortje!
Voorbeeld: Wij zitten rustig bezig te spelen op telenet 3 server. Bedoeling is idd dat de T's bom planten of Ct's hossies pakken. En daar er een timer op een ronde staat hebben ZE ALLE tijd om die te gebruiken. Ok dat ge geen campers wilt maar geef ze tenminste de tijd om da ook te doen en begin nie na 30 seconden te zagen dat ze nie mogen campen, da ze moetten voort doen enz...
Tweede punt: ik en een ander zitten op dust bij ct ronde is begonnen en komt er plots een admin bericht : Target of soul change team or random kick, 2 seconden later wordt ik gekickt. KUNDE GVD WEL EENS WACHTEN TOT DE RONDE VOORBIJ IS???????? WA IS DA NU VOOR ZEVER OM DIE TE KICKEN TIJDENS DE RONDE? En als ge daar over uwe beklag gaat maken gaan ze u nu nog bannen ook?
DIT GETUIGT VAN EEN ZEER LAAG NIVEAU
bij deze zal deze topic er ook wel weer niet lang opstaan, daar deze admins zeer korte tenen hebben. Dont expect to see me again.
En de mensen klagen dan dat de telenet servers op zeep zijn, HOE ZOU HET KOMEN MET ZO'N GEDRAG VAN DE ADMINS NOG WEL?
