Archief - Ben je tevreden over de current admins?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TargetDrone

Legacy Member
NEEEE helemaal niet!!!!!

Admins moetten eens leren om het spel nie te verpesten. Vooral noob admins zoals Gambit en goortje!
Voorbeeld: Wij zitten rustig bezig te spelen op telenet 3 server. Bedoeling is idd dat de T's bom planten of Ct's hossies pakken. En daar er een timer op een ronde staat hebben ZE ALLE tijd om die te gebruiken. Ok dat ge geen campers wilt maar geef ze tenminste de tijd om da ook te doen en begin nie na 30 seconden te zagen dat ze nie mogen campen, da ze moetten voort doen enz...

Tweede punt: ik en een ander zitten op dust bij ct ronde is begonnen en komt er plots een admin bericht : Target of soul change team or random kick, 2 seconden later wordt ik gekickt. KUNDE GVD WEL EENS WACHTEN TOT DE RONDE VOORBIJ IS???????? WA IS DA NU VOOR ZEVER OM DIE TE KICKEN TIJDENS DE RONDE? En als ge daar over uwe beklag gaat maken gaan ze u nu nog bannen ook?

DIT GETUIGT VAN EEN ZEER LAAG NIVEAU :angry:

bij deze zal deze topic er ook wel weer niet lang opstaan, daar deze admins zeer korte tenen hebben. Dont expect to see me again.

En de mensen klagen dan dat de telenet servers op zeep zijn, HOE ZOU HET KOMEN MET ZO'N GEDRAG VAN DE ADMINS NOG WEL? :tongue:

Xavve

Legacy Member
en torentjes maken met uw clanmembers op T-Spawn da mag ook zeker?
Ge lokt het zo hard uit en dan komde nu wa flamen. Ga trug op de UK2 servers spelen kind!

TargetDrone

Legacy Member
Err get ur facts just, zat geen torentjes te maken op T spawn :naughty:

En flamen al even min, ma als de admin mij uitdaagt dan heb ik recht mij te verdedigen

BDP

Legacy Member
Ik denk dat vele mensen vergeten dat zij niet de enige spelers op de servers zijn , en er meestal dus vele mensen zich dood ergeren als ze 3 minuten moeten wachten omdat enkele individuen liever ergens rond base blijven hangen , of gelijk waar op de map zich willen verschuilen.

En over uw beklag doen kan iedereen binnen de crew kort zijn denk ik, namelijk dat uw mening verkondigen kan als dit op een serieuze manier kan gebeuren ZONDER te flamen , want dit is nu eenmaal iets dat de meeste mensen heel graag doen.

Nuja , ik vind de werking op de servers goed verlopen , en het gebruik van de nieuwe bot is zeker een aanwinst voor zowel de crew als de spelers op de server.

Tot slot misschien nog even melden dat als er zich problemen voordoen , en uzelf genoodzaakt voelt om een kick/ban aan te vechten , dit forum niet de geschikte plaats en dit dus op irc moet gebeuren . Dit staat trouwens mooi uitgelegt in bovenstaande regels .

Mvg ,

Ghorax

Legacy Member
cs_map = hossies saven
de_map = bom planten

1) de bedoeling is nie dat ge er een half uur over doet om aan die bombspot te geraken.

2) wij moeten ervoor zorgen dat het spel zo vlot mogelijk verloopt, en nie dat iedereen 3 minuten moet wachten voor em weer kan spelen

3) de reden waarom die 1ne gekickt is, is omdat hem gevraagd is om van team de changen door gambit, en na 2 rondes was da nog nie gebeurd + hij begint nog een admin te flamen ook

case closed

TargetDrone

Legacy Member
Ghorax zei:
3) de reden waarom die 1ne gekickt is, is omdat hem gevraagd is om van team de changen door gambit, en na 2 rondes was da nog nie gebeurd + hij begint nog een admin te flamen ook

case closed

Again, get ur facts just, twas nog in de zelfde ronde 30 seconden later ....
Asde me nie geloot check dan de logs ... dan geefde mij gelijk

En van de campen geef ik iedereen gelijk dat da nie geestig is, ik wil alleen maar zeggen dat de admin niet elke elke ronde elke 30seconde moet zeggen dat ze nie mogen campen EN BTW ik was nie aant campen maar als ge u even wegsteekt om te reloaden of omdat ge ene hoort afkomen onder wa valt dit? Campen of tactisch spel?

stoffer

Legacy Member
Ik heb deze thread gesloten.
Gamb|t of wie anders heeft hier dan ook NIKS mee te maken met het feit waarom deze is gesloten.

Leer de regels naleven, er zijn andere plaatsen waar je klachten kunt geven.
=> Alleen al door hier als een gek in CAPS te komen zagen, toont aan de je iemand bent die zich niks van bepaalde regels aantrekt. En dan kom jij nog op ons reclameren.

Je zal wellicht ook niet plots dat bericht gekregen hebben.
Toevallig niet winning team gejoined?

Read rules klachten over admin niet op forum maar op irc
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan