Inderdaad beetje problemen met de website, maar normaal staat de meeste informatie op deze pagina
Informatie
Voor de mensen die dit niet kunnen lezen:
Beste Starcraft 2 spelers,
Na twee succesvolle edities organiseren wij nu ook een derde online toernooi voor Belgische spelers. Omdat de speeldruk te hoog werd en ook om de casters hun stem te sparen hebben we er deze keer voor gekozen over een volledig weekend te spreiden.
Wat?
Een groot online event met plaats voor meer dan 32 spelers. Iedereen kan deelnemen (inschrijven is gratis) en de winnaar kan zich aan een mooie prijs verwachten, deze keer zullen we extra moeite doen en zal de prijs geld waard zijn. Het hoofddoel blijft echter plezier maken en contacten leggen met andere leden van de belgische Starcraft 2 spelers.
Wanneer en waar?
BSC-III vindt plaats op zaterdag 5 en zondag 6 november 2011. De zaterdag is er een groepsfase waarin iedereen een Bo3 uitvecht tegen de andere groepsleden. De beste twee spelers van elke groep gaan door naar de brackets die de zondag zullen plaatsvinden. Telkens zouden we starten tegen 14u.
Zoals altijd vindt BSC plaats bij jou thuis. Het is een online toernooi en je kan spelen van waar je ook wil.
Hoe inschrijven?
Wie graag wil deelnemen hoeft enkel even het invulformulier in te vullen. Later zal dan een mailtje gestuurd worden met alle details van het toernooi (groepsverdeling, preciese beginuur, regels,...). Voor alle nieuws en andere updates kan je steeds terecht op onze website. De inschrijvingen sluiten op Wij sturen je vervolgens alle nodige informatie op. Nieuws en andere updates zullen regelmatig op onze site gepost worden, dusvergeet niet om af en toe eens een kijkje te komen nemen. De inschrijvingen sluiten op 1 november.
Heb je nog een vraag, dan kan je steeds terecht op ons forum of je stuurt een mailtje naar het email adres
[email protected]