sQueal
Legacy Member
Aangezien de UTscene de laatste tijd toch wel veel evolueert, stel ik voor om hier een clanthread van te maken!
Alleen posts in de vorm van:
(probeer het ook zo te houden; met opmaak (met quote gaat dit makkelijk))
ik pas er geen meer aan...
als 't niet klopt gewoon wordt de post gewoon gedelete...
is toch nie zoooooveel gevraagd om da ff te quoten en aan te passen zeker?
natuurlijk wel de quote verwijderen
Alleen posts in de vorm van:
(probeer het ook zo te houden; met opmaak (met quote gaat dit makkelijk))
ik pas er geen meer aan...
als 't niet klopt gewoon wordt de post gewoon gedelete...
is toch nie zoooooveel gevraagd om da ff te quoten en aan te passen zeker?
natuurlijk wel de quote verwijderen

- name: tag (clanname)
- since: 15/10/1998
- gametype: ctf/i/tdm/i/...
- IRC: #chan
- web: http://clanpage.clan.be
- ranking: 9999e plaats CTFNW int/...
- accepting new members: yes/no
- extra info: [info]

)