Archief - beginnende speler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jaguarke

Legacy Member
amuseer u met de missies :) verder kan je ook eens best kijken naar wat tutorials om te leren navigeren. De rest volgt wel :)

Eagle-Eye

Legacy Member
De grootste fout die veel mensen maken als ze hun eerste Flight Sim kopen is dat ze meteen met de meest geavanceerde vliegtuigen de wereld willen rondvliegen.

Als beginnende speler is het echter belangrijk dat je eerst de basis aanleert (taxiën, opstijgen, basic controls, landen, instrumenten, .....) en zo verder groeit naar de meer complexe vliegtuigen, routes, procedures, ...
Zo zou ik dus aanraden om eerst met kleinere toestellen, zoals de Cessna 172, te beginnen. Zo vlieg je heel wat trager en heb je heel wat meer tijd om de dingen te leren. De tutorials, zoals jaguarke al zei, zijn zeer geschikt om al die basics te kunnen leren omdat je ze stap voor stap doorheen de maneuvers leiden.:)

Succes alvast en als er vragen zijn, kun je ze hier altijd stellen.

MmoRpgGuy

Legacy Member
de 2de missie voor het vliegen tussen die dingen en draaien enzo kan ik niet zowel als ik draai, ga ik precies teveel naar die kant die ik wil gaan, is dat normaal?

edit: laatmaar :)

epsilon

Legacy Member
Eagle-Eye zei:
De grootste fout die veel mensen maken als ze hun eerste Flight Sim kopen is dat ze meteen met de meest geavanceerde vliegtuigen de wereld willen rondvliegen.

Als beginnende speler is het echter belangrijk dat je eerst de basis aanleert (taxiën, opstijgen, basic controls, landen, instrumenten, .....) en zo verder groeit naar de meer complexe vliegtuigen, routes, procedures, ...
Zo zou ik dus aanraden om eerst met kleinere toestellen, zoals de Cessna 172, te beginnen. Zo vlieg je heel wat trager en heb je heel wat meer tijd om de dingen te leren. De tutorials, zoals jaguarke al zei, zijn zeer geschikt om al die basics te kunnen leren omdat je ze stap voor stap doorheen de maneuvers leiden.:)

Succes alvast en als er vragen zijn, kun je ze hier altijd stellen.

This!
Wat rondvliegen met een Cessna, wat toertjes doen en de hele tijd proberen goed te landen en op te stijgen. Daarna pas beginnen met navigeren tussen verschillende velden.
Niet meteen in een Boeing kruipen :p

Veel plezier

sneax

Legacy Member
de tutorials volgen, die zullen u veel leren ivm snelheid en dergelijke

op zich is het niet zo moeiljk, elke vlieger heeft optimale klim rates, landing snelheden, snelheden wanneer bepaalde standen van flaps aan te raden zijn etc...

als ge dat papier naast u hebt en ge houdt uw 6 belangrijktste instrumenten int oog en in check dan vliegt ge met elke vlieger zelfs met die boeiing

Kurtis

Legacy Member
een tip is maak dat je FSX goed draait,m.a.w. dat je fps toch rond de 20 of 30 ligt.Maakt het vrij rondvliegen leuker.
Beginnersfout is van alles op max te zetten en dan bvb. bij het landen begint het te laggen en dat maakt het vliegen moeilijk.
SHIFT+Z tweemaal indrukken en je ziet je fps.
scenery - autogen density(aantal 3d objecten zoals huizen en bomen) is zwaar belastend dus zeker niet op max als je geen zware pc hebt.
Maak ook dat je update tot SP2,dat is ook een grote prestatiewinst.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan