Archief - beetje vanalle probleme bij n-gage..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

One-t|M@[hINe

Legacy Member
het lukt me om via de software van men bt dongle bestanden te versturen(kleine bestanden die op men gsm geheugen kunnen)

nu zit et zo:

de dongle is van trust btw*

ik kan dus dingen sturen, maar als ik op men gsm dus men pc selecteer, en klik op 'verbinden' komt er meteen op dat hij geen verbinding kan maken, ookal verzend hij bestanden.

kan iemand me trouwens uitleggen waarom men pc suite 6.3 men gsm meestal niet vind :s en hoe ik, via pc suite 6.3 makkelijk grote bestanden op men ngage qd zet (symbian 6.1 of zo dacht ik)


maw: hoe komt het dat men pc suite men gsm nog maar 2 keer gevonden heeft of zo :s en: hoe zet ik dan bij pc suite grote bestanden op men 128 mb mmc :cry:

One-t|M@[hINe

Legacy Member
never mind, kheb gebeld naar dixons, probleem uitgelegd, en morgen gaank da inruile voor ne cardreader.. hopelijk benk dan van die shit vanaf zuh :)

zebow

Legacy Member
Je kan ook de manual lezen en de usb kabel gebruiken om mp3's of zo te kopieren.

maja, dan moet je dat boekske efkens opendoen hé.

aight :ironic: :sleep:

breez

Legacy Member
zebow zei:
Je kan ook de manual lezen en de usb kabel gebruiken om mp3's of zo te kopieren.

maja, dan moet je dat boekske efkens opendoen hé.

aight :ironic: :sleep:
qd heeft geen usb...

One-t|M@[hINe

Legacy Member
gasten, ik heb nu die cardreader, maar voor mp3,,, in welke map moet dat op men mmc?! ik heb ultramp3 erop staan.. ik heb die 'sample' die daarbij zit al gevonden, als: ultrademo.mp3 maar er staat nog een ultrademo.scm of zoiets(pure gok) ik zie dus men mp3 vanop pc niet in de playlist,, dus ik zal zo een .scm moeten aanmaken van die mp3, hoe doe ik da?

breez

Legacy Member
smijt da gewoon ergens op u mmc gelijk waar ge wilt

ik zet da in de map sounds voor de makkelijkheid maar ge moogt da evengoed ergens anders steken

daarna met ultramp3 scannen naar mp3's en voila

Spacedreamer

Legacy Member
Ik zet die altijd rechtstreeks op de mcc, dus ni in een mapke

One-t|M@[hINe

Legacy Member
da macheert nu allemaal wel whiii:d


kan iemand me siteje geven met ALLE info die je maarkan hebben over ngage arena?!

wat ik zeker wil weten:

kost da geld?

zo nee: wa zijn de instellingen enzo..

breez

Legacy Member
de n-gage arena zelf kost geen geld, maar de gprs kosten van u operator kost wel iets

gprs configureren kun je via deze site:
http://nokiacms.wdsglobal.com/publish/nokia/ngage/wap/1dis.asp?tcid=59

normaal krijg je dan een sms met instellingen, lees maar gewoon wat er op die site staat

maar met proximus zijn er nogal problemen om op wap te geraken

zie hier:
https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/n-gage-proximus-no-go.253208

als ge es tijd hebt, kunt ge daar in die thread dan ook es posten welke operator je hebt en als het werkt of niet aub :)

One-t|M@[hINe

Legacy Member
keb proximus :ironic:

kzal in de loop vant weekend is kijken, jammer da de gprs geld kost :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan