One-t|M@[hINe
Legacy Member
het lukt me om via de software van men bt dongle bestanden te versturen(kleine bestanden die op men gsm geheugen kunnen)
nu zit et zo:
de dongle is van trust btw*
ik kan dus dingen sturen, maar als ik op men gsm dus men pc selecteer, en klik op 'verbinden' komt er meteen op dat hij geen verbinding kan maken, ookal verzend hij bestanden.
kan iemand me trouwens uitleggen waarom men pc suite 6.3 men gsm meestal niet vind
en hoe ik, via pc suite 6.3 makkelijk grote bestanden op men ngage qd zet (symbian 6.1 of zo dacht ik)
maw: hoe komt het dat men pc suite men gsm nog maar 2 keer gevonden heeft of zo
en: hoe zet ik dan bij pc suite grote bestanden op men 128 mb mmc 
nu zit et zo:
de dongle is van trust btw*
ik kan dus dingen sturen, maar als ik op men gsm dus men pc selecteer, en klik op 'verbinden' komt er meteen op dat hij geen verbinding kan maken, ookal verzend hij bestanden.
kan iemand me trouwens uitleggen waarom men pc suite 6.3 men gsm meestal niet vind
en hoe ik, via pc suite 6.3 makkelijk grote bestanden op men ngage qd zet (symbian 6.1 of zo dacht ik)maw: hoe komt het dat men pc suite men gsm nog maar 2 keer gevonden heeft of zo
en: hoe zet ik dan bij pc suite grote bestanden op men 128 mb mmc 





