breez
Legacy Member
met deze thread wil ik ff een oproep doen aan alle mensen die een n-gage (al dan niet qd) bezitten samen met proximus om te weten als gprs bij jullie werkt of niet.
ik heb dus een qd en dat lukt langs geen kanten om op gprs te raken
altijd web timeout, en er gaat ook niet van mijn beltegoed af als 'k verbind
ik ben zeker dat gprs is geactiveerd op m'n nummer
ik heb dus een qd en dat lukt langs geen kanten om op gprs te raken
altijd web timeout, en er gaat ook niet van mijn beltegoed af als 'k verbind
ik ben zeker dat gprs is geactiveerd op m'n nummer
, iemand die weet hoe er toch op te geraken?
voor ge dees na proximus stuurt wil ik er nog even iets aan toevoegen
