Hyozan
Legacy Member
Hej,
Ik ben van plan om terug te beginnen met WOW na een lange periode van inactiviteit (gestopt na het begin van WOTLK)
Nu is er een hoop veranderd en blijkt dat je zo'n battlenet account moet hebben. Allemaal goed en wel , maar ik heb natuurlijk nog niet zo'n account.
Wanneer ik dan met m'n oud account inlog zegt men dat ik het moet converteren. Ook goed maar het probleem is : als ik zo'n nieuw battlenet account maak zegt men dat m'n e-mail adres reeds in gebruik is. Terwijl ik nog nooit zo'n battlenet account heb gemaakt.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen of wat het probleem is?
Alvast bedankt
Ik ben van plan om terug te beginnen met WOW na een lange periode van inactiviteit (gestopt na het begin van WOTLK)
Nu is er een hoop veranderd en blijkt dat je zo'n battlenet account moet hebben. Allemaal goed en wel , maar ik heb natuurlijk nog niet zo'n account.
Wanneer ik dan met m'n oud account inlog zegt men dat ik het moet converteren. Ook goed maar het probleem is : als ik zo'n nieuw battlenet account maak zegt men dat m'n e-mail adres reeds in gebruik is. Terwijl ik nog nooit zo'n battlenet account heb gemaakt.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen of wat het probleem is?
Alvast bedankt
bedankt voor je hulp!