Archief - Battlemaster Biox 1 (pvp video) - rank 65

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glennvdz

Legacy Member
Hij is eindelijk af.... Mijn eerste pvp video!

Het is vrij kort & bondig, maar vergis u niet, ik heb vele - vele uren hieraan bezig geweest.
Ongeveer een Terrabyte aan recorded games overlopen, om uiteindelijk uit te komen op dit resultaat.
Ik moest in grote maten ook rekening houden met de muziek, die ik trouwens zelf Remix'ed heb!

Battlemaster Biox 1 - YouTube


Vond je het leuk, Abonneer je dan op het kanaal & LEUK aan te "vinken" ;)

L'enfant terrible

Legacy Member
Was wel tof om te zien. Ik snap wel niet wrm mensen er altijd homo muziek op plakken.

Boromir

Legacy Member
L'enfant terrible zei:
Was wel tof om te zien. Ik snap wel niet wrm mensen er altijd homo muziek op plakken.

Het was ook niet mijn smaak qua muziek, maar wat voor een kinderlijk commentaar. Waar is dat weer goed voor?

glennvdz

Legacy Member
L'enfant terrible zei:
Was wel tof om te zien. Ik snap wel niet wrm mensen er altijd homo muziek op plakken.
Dit is retro muziek. Jaren 90, Retro never dies!
En trouwens, de muziek is door 'yours truely' remixed.

Over smaak valt niet te discussiëren. Maar kijk verder dan de muziek alleen.
Het is bewust een korte clip geworden omdat ik geen maanden wou bezig zijn, alvorens ik meer informatie heb of men dit wel 'smaakt'. ;)

BeeLz

Legacy Member
Zag er best goed uit, maarja zolang er niet echt competitive pvp is zegt dit natuurlijk niets :p. Je outgeared praktisch al je opponents en ken niet genoeg van operatives om te zien of je ze ook effectief outskilled. Hiermee wil ik niets slecht zeggen natuurlijk maar iedereen kan wel zo een clips maken :p

Soit keep it up zou ik zeggen :)

L'enfant terrible

Legacy Member
Boromir zei:
Het was ook niet mijn smaak qua muziek, maar wat voor een kinderlijk commentaar. Waar is dat weer goed voor?

Beetje de trol spelen ! Inderdaad, goed gezien ! Je mag nu ergens anders captain srs gaan spelen !

Jersy

Legacy Member
is dat na de nerf of prenerf?
if so, dan is het nog altijd overpowerd soz :)
ik haal met mijn marauder nooit zulke damage in korte tijd

BeeLz

Legacy Member
Bwa, vergeet niet dat die in battlemaster gear rondloopt en dat Operatives ivm met marauders veel minder utility en survivability hebben.

Ullewupper

Legacy Member
Dat is prenerf, ik denk dat de nerf er pas dinsdag komt. EINDELIJK!
Ik heb een BH mercenary met 17k health en heavy armor. En een operative kan in 2 seconden 80% van m'n health nemen terwijl ik op de grond lig en helemaal niets kan doen. Belachelijk.

Batiatus

Legacy Member
Zag er wel goed uit, maar int begin (open world op Ilum) vond ik het ewa teveel ge-edit.

Phaetor

Legacy Member
Aynix zei:
Dat is prenerf, ik denk dat de nerf er pas dinsdag komt. EINDELIJK!
Ik heb een BH mercenary met 17k health en heavy armor. En een operative kan in 2 seconden 80% van m'n health nemen terwijl ik op de grond lig en helemaal niets kan doen. Belachelijk.

Vanguard 17k (full champ) met ion cell op, een operative kan mij killen in een 3-4tal seconden. Als ik mijn ability om uit stun te komen niet vrij heb ben ik gewoon dood in de stunperiode. Belachelijk.. couldn't agree more.

Ge zult wel ne goeie speler @ TS, maar ik vind die class veel te sterk.

Jersy

Legacy Member
BeeLz zei:
Bwa, vergeet niet dat die in battlemaster gear rondloopt en dat Operatives ivm met marauders veel minder utility en survivability hebben.

marauder survivability?
das nieuw :)

Paterpor

Legacy Member
Vond hem goed! Speel zelf een Operative en mensen zien alles veel te overdreven. Als je naar het filmpje kijkt zie je dat er maar 10%-20% van de kills uit stealth gebeuren, omdat in stealth geraken in een warzone een echte hell is. Daarnaast outgeared hij inderdaad veel. Voorbeeld? Ik met ongeveer 4 stukjes champion heb nog maar 1 keer boven 5k gecrit en dat was met de damage buff op. Daarnaast is een Operative zeer goed te counteren.

glennvdz

Legacy Member
Batiatus zei:
Zag er wel goed uit, maar int begin (open world op Ilum) vond ik het ewa teveel ge-edit.
Het is ook men eerste pvp video, daarmee dat ik wat aant testen was.
Maar alle commentaar is welkom, dan hou ik hiermee rekening in mijn volgende pvp video's.

Off-Topic:
Weet er iemand hoe het komt dat de upload naar Swtormovies.com niet werkt ?
al geprobeerd met firefox & IE, beiden werken niet. Van zodra ik naar "stap 2" ga, blijft hij hangen op een bepaald punt.

Reverz

Legacy Member
glennvdz zei:
Ik moest in grote maten ook rekening houden met de muziek, die ik trouwens zelf Remix'ed heb!
Ik hoor eerlijk gezegd geen verschil met het origineel dat toevallig? ook exact 3:52 is :confused:
Swoit, tis ook niet de muziek die ik zou gebruiken maar het is toch al gene ganstah rap, daar krijgde toch al punten voor :p. Hoewel we het in dat geval natuurlijk niet meer echt over muziek zouden hebben.

Paterpor zei:
Vond hem goed! Speel zelf een Operative en mensen zien alles veel te overdreven. Als je naar het filmpje kijkt zie je dat er maar 10%-20% van de kills uit stealth gebeuren, omdat in stealth geraken in een warzone een echte hell is.
So what? Dus elke keer dat je erin slaagt om in stealth te openen moet het een insta-kill zijn? Bullshit. Als je momenteel enkel vanuit stealth iets kan killen en fucked bent van het moment dat je out of stealth komt wil dat niet zeggen dat stealth fine is, dan wil dat zeggen dat ze non-stealth combat moeten fixen...

Uiteraard moet het een soort van voordeel geven maar als ik met mijn Bounty Hunter met 19k HP nog 20% health over heb voor ik ook maar iets kan doen dan is er iets serieus verkeerd.

dadash

Legacy Member
Wees blij dat je nog 20% van je HP over hebt mijn Sentinel met zijn 14,7k HP heeft niks meer over na een rondje met een Operator.

glennvdz

Legacy Member
Reverz zei:
Ik hoor eerlijk gezegd geen verschil met het origineel dat toevallig? ook exact 3:52 is :confused:
Check de originele en die van mij, ik heb de originele lyrics er op verschillende plaatsen tussen gemixed (ja, het is geen total make-over maar ja, ge kunt ni alles willen.)

Aangaande gear, ik draag grotendeels Battlemaster gear, maar velen van mijn tegenstanders ook (al hebben ze de titel niet opstaan).
Vooral in deze video zie je het duidelijk, diegene waar ik tegen vecht hebben goeie gear. Als ik darentegen tegen iemand begin die minder geared is, tja dan gaat die inderdaad in 2sec neer.

Maar vs geared opponents, is het niet zo simpel als wat men u wilt laten geloven.

De reden van men video was om te laten zien dat je mits gebruik van CC & LOS redelijk wat opties hebt, ook vs geared tegenstanders.

Kowlier

Legacy Member
Phaetor zei:
Vanguard 17k (full champ) met ion cell op, een operative kan mij killen in een 3-4tal seconden. Als ik mijn ability om uit stun te komen niet vrij heb ben ik gewoon dood in de stunperiode. Belachelijk.. couldn't agree more.

Ge zult wel ne goeie speler @ TS, maar ik vind die class veel te sterk.

ik heb dat nog nooit tegengekomen :p vanguard full tankspec, 20+k hp. als een operative op mij opent, eindig ik met nog meer dan 60% health als ie echt alles op mij afvuurt. dan draai ik mij gewoon om en make him regret.

jiupitsu

Legacy Member
Toffe vids al doet het mij gewoon meer vloeken op die zotte damage :P Maar wel leuk om het eens vanaf dit standpunt te zien :D

Beetje off-topic, maar hoeveel valour heb je nodig per rank rond 65?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan