Frustos
Legacy Member
yo
Ik ben vandaag battlefront gaan halen. Ik speel een paar singelplayer missies, geen probleem (alleen nogal simpel). Vervolgens wil ik multiplayer spelen. Ik refresh mijn servers en wat zie ik: maar 1 server die 24 man ondersteunt. Dit vind ik al raar. Ik join de server en ik zie iedereen in schokken lopen. Zelf schok ik ook super hard. Als ik schiet verschijnt men kogel 3 seconden later. Dus ik had pokke veel lag. De andere mensen op de server hadden er ook last van. Ik ga dus naar een andere server waar 12 man op zat. Ik dacht dit moet zeker lukken zonder lag. Jaja vergeet het maar. Tis gewoon nie speelbaar. Maar het strafste vond ik hetvolgende. Ik dacht ik zal eens zelf een server opstarten voor 4 man. Ik begin te spelen en wat zie ik, overal lag en dit met alleen maar bots. Hoe kan dit??
Heeft er nog iemand last van lag?
Komen er apparte servers van Microsoft ofzo? Want ik wil met 24 echte mensen spelen,zonder lag. Maar ik denk dat er niet veel menseneen T1 lijn hebben.
sluukes van een gefrustreerde gamer
ps: ik weet dat je bij options uw instellingen van kabel kunt veraneeren.
Ik ben vandaag battlefront gaan halen. Ik speel een paar singelplayer missies, geen probleem (alleen nogal simpel). Vervolgens wil ik multiplayer spelen. Ik refresh mijn servers en wat zie ik: maar 1 server die 24 man ondersteunt. Dit vind ik al raar. Ik join de server en ik zie iedereen in schokken lopen. Zelf schok ik ook super hard. Als ik schiet verschijnt men kogel 3 seconden later. Dus ik had pokke veel lag. De andere mensen op de server hadden er ook last van. Ik ga dus naar een andere server waar 12 man op zat. Ik dacht dit moet zeker lukken zonder lag. Jaja vergeet het maar. Tis gewoon nie speelbaar. Maar het strafste vond ik hetvolgende. Ik dacht ik zal eens zelf een server opstarten voor 4 man. Ik begin te spelen en wat zie ik, overal lag en dit met alleen maar bots. Hoe kan dit??
Heeft er nog iemand last van lag?
Komen er apparte servers van Microsoft ofzo? Want ik wil met 24 echte mensen spelen,zonder lag. Maar ik denk dat er niet veel menseneen T1 lijn hebben.
sluukes van een gefrustreerde gamer
ps: ik weet dat je bij options uw instellingen van kabel kunt veraneeren.
