Archief - Battlefield Vietnam <=> Bad Boys 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sypro9000

Legacy Member
ja idd wel nice wie let daar nu op eh :p maar de vraag is wat was er eerst eh :crazy: it make no sens.....

Remi

Legacy Member
Misschien waren ze in die wel BF:V aan't spelen toen ze da opnamen voor BB2 :p

C-4

Legacy Member
1 woord: looooooooooool

dit is funy of freaky.... :p

mss een marketingtruc om de verkoop van Bad Boys of BF:V onbewust te boosten, verborgen reclame boodschappen enzo van die dingen

vishnusixclix

Legacy Member
Punker zei:
Ik ga der ni teveel woorden aan vuil maken :)

Kijk naar het filmpje en luister naar de radio.

Download

:)


Ik weet hoe dat komt. Dikwijls hebben spreken die geluidseditors in Hollywoord 1 grote, massieve, gigantische geluidsbank aan. En soms krijg je dan een sample dat in verschillende films & games hetzelfde is.

De keren dat ik het de geluidjes van de stervende mensen in Carmageddon gehoord heb ik B-films of de goedkopere A-films zijn niet te tellen. Zelfs muziekclipjes uit Hollywoord hebben dat verschijnsel.
Ik denk dan meer bepaald terug aan "bodymoving" van de beasty boys. Zowat elk sample dat er gebruikt wordt, kan ik aan een game toeschrijven (vooral carmageddon ook hoor)

Bengie

Legacy Member
Das gewoon een sampleke uit een soundlibrary.
Bij ons op t werk hebben ze die ook, en daar staan in allerlei thema's verschillende sounds gecatalogeerd.
En door die library te kopen, wat veel geld kost, moogt ge ook die sounds gebruiken zonder daar SABAM op te moeten betalen

Epyon

Legacy Member
Zeer leuk gevonden ^^.

Heb zo ook al film gezien (naamt ontgaat me even) waarbij ze de geluiden uit Simcity 3000 gebruiken. Ook wel eens lachen als ge da hoort :p .

The Crazy Noob

Legacy Member
tsss sluikreclame lol
BWT are you a hardcore-bfv-addicter-1337?

Punker

Legacy Member
The Crazy Noob zei:
BWT are you a hardcore-bfv-addicter-1337?
me ? LoL
Totaal ni :D

Kvin het spel totaal ni goed, alleen wars zijn tof
ik wacht met deftig te spelen tot de 1.6 patch
:crazy:

Rapturo

Legacy Member
Bengie zei:
Das gewoon een sampleke uit een soundlibrary.
Bij ons op t werk hebben ze die ook, en daar staan in allerlei thema's verschillende sounds gecatalogeerd.
En door die library te kopen, wat veel geld kost, moogt ge ook die sounds gebruiken zonder daar SABAM op te moeten betalen

ah op die manier kan het idd :)

KO

Legacy Member
lol, dat is gewoon uit een sound db, dat geluid kan j ook in GTA1 terugvinden als je een politie-auto zit (niet de versie die je gratis kan downloaden) maar de echte pc versie uit die tijd, ik weet waar je die kan downloaden maar dat zou warez zijn :)

didi

Legacy Member
weet iemand eigenlijk wa ze zeggen ? ik kan van da gebrabbel eerlijk gezegd nix verstaan... klinkt engels, maar what the hell zeggen ze ??
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan