Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pils123 zei:Hallo,
aangezien bf3 uitkomt zou ik mij graag in een Belgische battlefield clan aansluiten.
Heeft iemand een clan of weten jullie waar ik een clan zou kunnen vinden?
Groeten pils123
thelordofpee zei:Ik snap niet waarom je altijd 18 jaar moet zijn voor die clans? Er zijn hier mensen die zelfs ouder dan 18 zijn, maar maar 8 lijken...


thelordofpee zei:@Zentek: Inderdaad, een naam zegt alles!
@Freezman: Ikzelf ben nog maar 15, zou'k ook binnnenmogen?![]()

^MystiQ zei:Ik ben 24, mag ik binnen?![]()
Pils123 zei:ohja klein detail, kzoek één voor ps3

.eX3 zei:gheghe, wij spelen meestal gewoon samen met wat vrienden onder onze oude clantag![]()
ChunWai. zei:Gij hoort al bij de senioren.