Zorrotwee
Legacy Member
Hallo!
Zoals jullie zeker al weten, wordt het toernooi MLG Providence dit weekend gespeeld. Wij dachten, dit is de ideale gelegenheid om een barcraft te organiseren. Na wat organiseerwerk is het eindelijk zo ver. Aanstaande zaterdag 19 november zal de eerste barcraft, door BSC (Belgian Starcraft Competition) georganiseerd, plaatsvinden.
Praktisch:
• Locatie: Overpoort Bowl, Overpoortstraat 38, 9000 Gent.
• Wanneer: 19 November vanaf 22u tot in de vroege uurtjes
• Bereikbaar: Te voet van aan het station of met de bus
NMBS -Reizen in Belgi + Homepage - De Lijn
De barcraft op zich start om 22u, dit omdat er voor dit uur nog voetbal zal worden uitgezonden. Uiteraard zijn jullie ook al vroeger welkom, dan kan er al kennis worden gemaakt, een paar pintjes genuttigd en geschreeuw worden naar de voetballers.
We hopen dat het een groot succes wordt, zodat we dit soort evenementen nog kunnen herhalen in de toekomst. Dus kom af in gigantisch drommen aub!
Greetz,
Het BSC-team
p.s.: heb je nog vragen, post ze dan hier of zend ons een mailtje op [email protected]
Zoals jullie zeker al weten, wordt het toernooi MLG Providence dit weekend gespeeld. Wij dachten, dit is de ideale gelegenheid om een barcraft te organiseren. Na wat organiseerwerk is het eindelijk zo ver. Aanstaande zaterdag 19 november zal de eerste barcraft, door BSC (Belgian Starcraft Competition) georganiseerd, plaatsvinden.
Praktisch:
• Locatie: Overpoort Bowl, Overpoortstraat 38, 9000 Gent.
• Wanneer: 19 November vanaf 22u tot in de vroege uurtjes
• Bereikbaar: Te voet van aan het station of met de bus
NMBS -Reizen in Belgi + Homepage - De Lijn
De barcraft op zich start om 22u, dit omdat er voor dit uur nog voetbal zal worden uitgezonden. Uiteraard zijn jullie ook al vroeger welkom, dan kan er al kennis worden gemaakt, een paar pintjes genuttigd en geschreeuw worden naar de voetballers.
We hopen dat het een groot succes wordt, zodat we dit soort evenementen nog kunnen herhalen in de toekomst. Dus kom af in gigantisch drommen aub!

Greetz,
Het BSC-team
p.s.: heb je nog vragen, post ze dan hier of zend ons een mailtje op [email protected]
is nogal kort op voorhand gezegd natuurlijk

ad: