Archief - Barcraft Gent: Zaterdag 19/11 - MLG

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zorrotwee

Legacy Member
Hallo!

Zoals jullie zeker al weten, wordt het toernooi MLG Providence dit weekend gespeeld. Wij dachten, dit is de ideale gelegenheid om een barcraft te organiseren. Na wat organiseerwerk is het eindelijk zo ver. Aanstaande zaterdag 19 november zal de eerste barcraft, door BSC (Belgian Starcraft Competition) georganiseerd, plaatsvinden.

Praktisch:

• Locatie: Overpoort Bowl, Overpoortstraat 38, 9000 Gent.
• Wanneer: 19 November vanaf 22u tot in de vroege uurtjes
• Bereikbaar: Te voet van aan het station of met de bus
NMBS -Reizen in Belgi + Homepage - De Lijn


De barcraft op zich start om 22u, dit omdat er voor dit uur nog voetbal zal worden uitgezonden. Uiteraard zijn jullie ook al vroeger welkom, dan kan er al kennis worden gemaakt, een paar pintjes genuttigd en geschreeuw worden naar de voetballers.

We hopen dat het een groot succes wordt, zodat we dit soort evenementen nog kunnen herhalen in de toekomst. Dus kom af in gigantisch drommen aub! :)

Greetz,

Het BSC-team

p.s.: heb je nog vragen, post ze dan hier of zend ons een mailtje op [email protected]

wireke

Legacy Member
"Spijtig" dat er 2 zijn, anders had ik zeker afgekomen maar nu is die van Antwerpen veel dichter bij huis...

Ik doe men best om hier ook te geraken maar met schoolwerk en dergelijke kan ik waarschijnlijk geen 2 dagen missen. Hoe zit het daar met parkeerplek?

Zorrotwee

Legacy Member
Op (onder) sint pieters plein is er echt mooie parking. echt heel dicht bij de overpoort bowl (wel betalend)

maartendq

Legacy Member
wireke zei:
"Spijtig" dat er 2 zijn, anders had ik zeker afgekomen maar nu is die van Antwerpen veel dichter bij huis...

Ik doe men best om hier ook te geraken maar met schoolwerk en dergelijke kan ik waarschijnlijk geen 2 dagen missen. Hoe zit het daar met parkeerplek?
Zet je auto in de Koning Leopold II-laan (naast het citadelpark). Altijd veel parking 's Avonds en gratis. Zo'n 10 minuutjes wandelen van OP gent verwijderd.

Ik kom niet naar A'pen. Zaterdag moet ik werken dus dan doe ik 's avonds toch niets voor school maar zondag is school work all the way.

horste

Legacy Member
sint-pietersplein = 2,5 euro voor een hele dag, dus valt supergoed mee, en is op 100 (?)m van de overpoort bowl.
Ik doe zeker mijn best om er te komen, vind het trouwens súper dat het in de overpoort georganiseerd gaat worden, hopelijk zijn er wat random mensen die gaan kijken.

OT: volgende keer wel liefst wat vroeger aankondigen als het kan :( is nogal kort op voorhand gezegd natuurlijk

edit: ik zal er zijn, +1 ^^ hebben jullie HD passes enzo al geregeld btw?

willonic

Legacy Member
KHeb een hd pas, Ik zal zondag zeker aanwezig zijn, zal ook probere of ik zaterdag zal komen. zal wel lukken. :)

the_master_M

Legacy Member
jammer ik kan niet, inderdaad in het vervolg wat vroeger aankondigen, dan kon ik dit inplannen :)

fragrag

Legacy Member
Ik zal er zijn. Ik zit toch op smalband op kot en ik heb geen zin om dit weekend naar huis te gaan.

wireke

Legacy Member
Die 2,5€ Parking, is die snachts open? 24/24 uitrijden dus vooral en kunt ge daar tot 22:00 uur inrijden? :p

Ik ga men best doen om te komen, als ik kom (kzal het zo rap mogelijk bevestigen) kan ik nog 2 man meepakken vanuit antwerpen met den auto.

bouli

Legacy Member
wireke zei:
Die 2,5€ Parking, is die snachts open? 24/24 uitrijden dus vooral en kunt ge daar tot 22:00 uur inrijden? :p

Ik ga men best doen om te komen, als ik kom (kzal het zo rap mogelijk bevestigen) kan ik nog 2 man meepakken vanuit antwerpen met den auto.

:unsure:

Gonfa

Legacy Member
Wij komen alvast zeker met n man of vijf van uit Brugge, een nachtje MLG kijken midden in de overpoort lijkt me zalig!

maartendq

Legacy Member
Gonfa zei:
Wij komen alvast zeker met n man of vijf van uit Brugge, een nachtje MLG kijken midden in de overpoort lijkt me zalig!

Zin om een onbekende mee te nemen? Tenminste, als het leeftijdsverschil niet te groot is :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan