Lazken_be
Legacy Member
Door het gebrek aan Barcrafts in Belgie, heb ik beetje beslist het heft wat in eigen handen te nemen. Ik heb een locatie, met groot scherm, zetels, bar (jeugdhuis) die ik kan gebruiken om tijdens de volgende MLG te barcraften.
Echter, vroeg ik mij of of er mensen bereid zijn naar Aalst te rijden op zondagavond om met een pintje en hun maten naar wa awesome starcraft te komen kijken. (het is maar 3-4 minuten van de autostrade).
Echter, vroeg ik mij of of er mensen bereid zijn naar Aalst te rijden op zondagavond om met een pintje en hun maten naar wa awesome starcraft te komen kijken. (het is maar 3-4 minuten van de autostrade).



mah bad!