Razors
Legacy Member
Beste leden
Een aantal weken geleden had ik een authenticator op mijn account gezet. Had dit nog nooit geprobeerd dus ik gaf het eens een kans. Alles ging vlot ik moest het maar 1 keer ingeven als ik op dezelfde pc en netwerk zat.
Nu een aantal dagen later crashte mijn iPhone waar die authenticator opstond, ik moest het dus standaard restoren via iTunes.
Ik dacht er gewoon terug die authenticator op te zetten en probleem opgelost. Dagen geen probleem gehad sinds ik op datzelfde netwerk speelde.
Nu paar dagen terug ging ik bij ne vriend is gamen en ja hoor, ik kon er niet meer op...
Nu wou ik het eraf gooien maar het kutte is dat het WoW account geregistreerd staat op naam van mijn broer, het battlenet account dus. En Blizzard wilt dat je een identiteitskaart/rijbewijs doorstuurt als bewijs dat jij de echte eigenaar bent.
Mijn broer heb ik al een dikke 2 jaar niet meer gezien, hij zit voor zijn werk momenteel in Hongarije en wanneer ik hem ooit zie blijft een raadsel.
Heb hem al een aantal emails/berichten verstuurd maar ik krijg geen antwoord.
Is er een manier hoe ik dit misschien kan omzeilen? Ik heb al gebeld, threads gemaakt, proberen aan te geven dat mijn account gehacked was. Niets werkte
Iemand enige ervaring? Alvast bedankt
Een aantal weken geleden had ik een authenticator op mijn account gezet. Had dit nog nooit geprobeerd dus ik gaf het eens een kans. Alles ging vlot ik moest het maar 1 keer ingeven als ik op dezelfde pc en netwerk zat.
Nu een aantal dagen later crashte mijn iPhone waar die authenticator opstond, ik moest het dus standaard restoren via iTunes.
Ik dacht er gewoon terug die authenticator op te zetten en probleem opgelost. Dagen geen probleem gehad sinds ik op datzelfde netwerk speelde.
Nu paar dagen terug ging ik bij ne vriend is gamen en ja hoor, ik kon er niet meer op...
Nu wou ik het eraf gooien maar het kutte is dat het WoW account geregistreerd staat op naam van mijn broer, het battlenet account dus. En Blizzard wilt dat je een identiteitskaart/rijbewijs doorstuurt als bewijs dat jij de echte eigenaar bent.
Mijn broer heb ik al een dikke 2 jaar niet meer gezien, hij zit voor zijn werk momenteel in Hongarije en wanneer ik hem ooit zie blijft een raadsel.
Heb hem al een aantal emails/berichten verstuurd maar ik krijg geen antwoord.
Is er een manier hoe ik dit misschien kan omzeilen? Ik heb al gebeld, threads gemaakt, proberen aan te geven dat mijn account gehacked was. Niets werkte
Iemand enige ervaring? Alvast bedankt
Wees blij dat ze het dan zo oplossen 