Archief - Authenticator probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Razors

Legacy Member
Beste leden

Een aantal weken geleden had ik een authenticator op mijn account gezet. Had dit nog nooit geprobeerd dus ik gaf het eens een kans. Alles ging vlot ik moest het maar 1 keer ingeven als ik op dezelfde pc en netwerk zat.

Nu een aantal dagen later crashte mijn iPhone waar die authenticator opstond, ik moest het dus standaard restoren via iTunes.

Ik dacht er gewoon terug die authenticator op te zetten en probleem opgelost. Dagen geen probleem gehad sinds ik op datzelfde netwerk speelde.

Nu paar dagen terug ging ik bij ne vriend is gamen en ja hoor, ik kon er niet meer op...

Nu wou ik het eraf gooien maar het kutte is dat het WoW account geregistreerd staat op naam van mijn broer, het battlenet account dus. En Blizzard wilt dat je een identiteitskaart/rijbewijs doorstuurt als bewijs dat jij de echte eigenaar bent.

Mijn broer heb ik al een dikke 2 jaar niet meer gezien, hij zit voor zijn werk momenteel in Hongarije en wanneer ik hem ooit zie blijft een raadsel.

Heb hem al een aantal emails/berichten verstuurd maar ik krijg geen antwoord.

Is er een manier hoe ik dit misschien kan omzeilen? Ik heb al gebeld, threads gemaakt, proberen aan te geven dat mijn account gehacked was. Niets werkte

Iemand enige ervaring? Alvast bedankt

sure

Legacy Member
Raar verhaal.
Ik geloof er gene zak van.
Tot zover mijn nuttige bijdrage.

Razors

Legacy Member
sure zei:
Raar verhaal.
Ik geloof er gene zak van.
Tot zover mijn nuttige bijdrage.

Ja die authenticator stond op mijn iPhone, ik begon er destijds mee te prullen met die jailbreak toestand voor siri erop te krijgen waardoor die vast zat in een reboot loop. Daarmee dat ik moest restoren.

Wat betreft dat het account op naam van mijn broer staat: Wij moesten toen we met dit spel begonnen, begonnen met standaard wow, dit account delen van onze ouders dankzij die maandelijkse kosten. We kregen dus niet zelf onze eigen account. Toen ze die battlenet prul hebben doorgevoerd heeft mijn broer dat op zijn naam laten zetten, hij vertelde me dat moest hij ooit stoppen dit makkelijk te veranderen was. NIET DUS.

Ik heb alles bijgehouden van die serial keys van expansions, alle gamecards en visa transacties van character trasnfers, geheime vraag etc... kortom alles bijhouden. Nu vragen ze dus een identiteitskaart/rijbewijs iets in die aard om het te verwijderen.

EDIT: Omdat ik aantoonde dat ik familie was stelde ze wel voor dat ze al mijn characters etc op een nieuw account konden zetten, maar dan moest ik dus alle expansions etc opnieuw kopen en nog is een gamecard. Een grapke van 100 euro of meer, echt belachlijk

The_Cat

Legacy Member
Razors zei:
EDIT: Omdat ik aantoonde dat ik familie was stelde ze wel voor dat ze al mijn characters etc op een nieuw account konden zetten, maar dan moest ik dus alle expansions etc opnieuw kopen en nog is een gamecard. Een grapke van 100 euro of meer, echt belachlijk

Eigenlijk niet belachlijk, het staat geloof ik zelfs ergens in hun regels dat het account op uw naam moet staan en dat account delen verboden is :) Wees blij dat ze het dan zo oplossen :)

Oct

Legacy Member
Ik dacht dat broers en ouders/kinderen gewoon een account mochten delen?

Anyway, een nieuwe account met alle expansions kost maar 40 euro hoor. Ik denk dat dat wel de makkelijkste oplossing is voor je probleem als het echt lang kan duren eer je broer een scan kan sturen van zijn identiteitskaart.

pntzi .

Legacy Member
Das de reden dat ge waarschuwingsberichten krijgt op uw iPhone bij het installeren van die App met restore-codes en serial keys :(

Achja, da weet ge dan voor de volgende keer he :)

Razors

Legacy Member
pntzi . zei:
Das de reden dat ge waarschuwingsberichten krijgt op uw iPhone bij het installeren van die App met restore-codes en serial keys :(

Achja, da weet ge dan voor de volgende keer he :)

Ja inderdaad, ik dacht nog "och wat kan er mij nu overkomen".

Wel rot dat je dan weer 60 euro moet gaan betalen voor iets wat eigenlijk van jou is.

Kga toch nog is goed tussen de regels lezen, misschien kan ik wel aangeven dat die voornaam mijn meisjesnaam is en daarmee niet (geheel) op men pas staat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan