Archief - Asura's Wrath

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vlad Tepes

Legacy Member
Yo,

Juist de demo gespeeld op XBLA, spel is echttt overdreven buttonsmashing cinematic epicness :D :bow:
In de demo kun je tegen twee bazen vechten, als ge van overdreven actie houdt ala Dragon Ball Z maar dan nog feller met gestoorde personages en buttonsmashing, zeker spele !

a must buy for me :bow:

en nu ga ik beginnen aan AMY :)

Vlad Tepes

Legacy Member
Jaja die doe ik zeker niet weg, topgame !
Dat is goed, veel succes met u examens, ge laat maar weten :)

Vlad Tepes

Legacy Member
Mad_Dogz zei:
Kan je vergelijken met god of war ? Qua graphics ook?


---
I am here: Google Maps

Ja een stuk intenser zelfs, en graphics zijn 'anders' maar wel mooi !
Probeer de demo, tis geen grote filesize

Furon

Legacy Member
Playthrough van de demo eens bekeken op YT, what the shit was da. :lol:

God of War meets DBZ on steroids. Lijkt er eentje voor de liefhebber van Capcom-games en over-the-top actiongames in een anime-jasje.

NoGo

Legacy Member
Toen ik de eerste trailer zag was ik direct geinteresseerd, eindelijk nog eens een game waar echt alles uit de kast gehaalt word. Over the top, tot en met, maar met maar 1 doel: puur vermaak. Al na de eerste beelden van gameplay zwakte de interesse dalijk af.

Nu de demo gespeeld en moet dus zeggen dat het mij weinig doet. Gameplay is vrij saai, het zit nogal rommelig ineen, (het is een demo, maar gegarandeerd dat het grotendeels zo gaat blijven), de engelse stemmen trekken echt nergens op (maar normaal kan je dat veranderen naar japans, toch? :unsure:) en hoewel de characters vrij mooi uitzien, doet de omgeving dat totaal niet en dat botst toch wel.

Dit word het niet voor mij :sad:

GaaRa-

Legacy Member
meh, wat een crappy ervaring was me dat dien demo. Ik moet wel erbij zeggen dat ik mezelf nooit uptodate heb gehouden mbt het spel na de eerste info. Heb dus tot heden altijd gedacht dat het een DmC-achtig iets zou zijn, wat dan blijkt een halve-shooter/QTE-fest. :sleep:

rico

Legacy Member
toch ook eens probern straks. ben wel een DBZ fan. en street fighter dus.

ps. iemand demo van Final fantasy XIII-2 al geprobeert? de moeite?

Mad_Dogz

Legacy Member
Vind echt niet denderend. Die knop dan die knop ..... Camera ook niet echt dat. Deed me echt niets.

Waste of time

rico

Legacy Member
Ik vond hem wel cool :) tis echt over the top action, ma stijl ligt me wel.

ShiryuX

Legacy Member
Over the top en plat van het lachen. Game is moeilijk serieus te nemen maar wel vermakelijk...waarschijnlijk eens oppikken als hij aan een verlaagde prijs staat ^^

Mad_Dogz

Legacy Member
Tis heeltijd die knop die knop ... Vind ook niet voor te zeggen Waw graphics meer ps2 maar door de lichteffecten maakt het veel goed

HelpYouFall

Legacy Member
Hahahaha, die dikke baas met z'n vinger. Als ik hem ergens eens voor 20 euro ofzo kan vinden koop ik het zeker. Ik wil het vooral wel eens stoned as hell spelen :D

hatetn

Legacy Member
Mad_Dogz zei:
Tis heeltijd die knop die knop ... Vind ook niet voor te zeggen Waw graphics meer ps2 maar door de lichteffecten maakt het veel goed



:wtf:sommigen moeten echt nog eens hun ps2 aanleggen blijkbaar.

en die vergelijkingen met DBZ hier begrijp ik al helemaal niet.

must buy voor mij alvast
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan