Vlad Tepes
Legacy Member
Yo,
Juist de demo gespeeld op XBLA, spel is echttt overdreven buttonsmashing cinematic epicness

In de demo kun je tegen twee bazen vechten, als ge van overdreven actie houdt ala Dragon Ball Z maar dan nog feller met gestoorde personages en buttonsmashing, zeker spele !
a must buy for me
en nu ga ik beginnen aan AMY
Juist de demo gespeeld op XBLA, spel is echttt overdreven buttonsmashing cinematic epicness

In de demo kun je tegen twee bazen vechten, als ge van overdreven actie houdt ala Dragon Ball Z maar dan nog feller met gestoorde personages en buttonsmashing, zeker spele !
a must buy for me

en nu ga ik beginnen aan AMY

haha 


) en hoewel de characters vrij mooi uitzien, doet de omgeving dat totaal niet en dat botst toch wel.
ad: