Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Butramas

Legacy Member
Tjah, mijn beweringen zijn natuurlijk gebasseerd op hoe day z nu is. Wetende dat eind deze zomer die war Z in closed beta gaat, ga ik ervan uit dat zij dan toch al iets verder staan dan day Z.

Butramas

Legacy Member
rafbanaan zei:
Heeft War Z dan killcams ? Want dat wou je toch in DayZ

Killcam... als de camera al gewoon eens gericht zou worden op de persoon die je heeft doodgeschoten, dan zou ik al blij zijn :) Je kan er gewoon niet goed uit leren als je niet weet waar de andere persoon zich schuil houdt. Of om te leren in schatten als je een schot hoort, hoe ver die persoon zich dan bevindt.

Rubmifer

Legacy Member
reFleX.be zei:
Wel jammer dat het zo vroeg standalone wordt.. gisteren arma II gekocht voor 25 euro :/

Je moet nu ook niet verwachten dat DayZ binnen een week apart verkrijgbaar is hé. Ik denk dat het minstens nog een jaar zal duren eer het alleen zal verkocht worden. Ik hoop dat Rocket die datum van deze kerstmis laat vallen want ik heb niet het gevoel dat hij tijd genoeg gaat hebben daarvoor. Dat hij maar al zijn tijd neemt daarvoor.

Rubmifer

Legacy Member
Butramas zei:
Killcam... als de camera al gewoon eens gericht zou worden op de persoon die je heeft doodgeschoten, dan zou ik al blij zijn :) Je kan er gewoon niet goed uit leren als je niet weet waar de andere persoon zich schuil houdt. Of om te leren in schatten als je een schot hoort, hoe ver die persoon zich dan bevindt.

Dit is geen CoD of Battlefield, begrijp dat nu toch een keer. Het is een simulator, en geen arcade shooter. Als je in het echt wordt neergeschoten ga je ook niet automatisch naar de richting kijken van waar je neergeknald werd.

Als je niet tegen realisme kunt, zoek dan iets anders.

Piekatsjoe

Legacy Member
En als je een deftige headset/boxen hebt, kun je ongeveer inschatten van waar en hoever iemand aan't schieten is.

deathsythe

Legacy Member
hoe zit dat eigenlijk met voertuigen, zijn die altijd beschadigd? of kan je ook intacte atv's etc vinden?

MegaMentor

Legacy Member
Butramas zei:
Killcam... als de camera al gewoon eens gericht zou worden op de persoon die je heeft doodgeschoten, dan zou ik al blij zijn :) Je kan er gewoon niet goed uit leren als je niet weet waar de andere persoon zich schuil houdt. Of om te leren in schatten als je een schot hoort, hoe ver die persoon zich dan bevindt.

Manneken, ARMA 2 is duidelijk veel te ingewikkeld en hardcore voor u. Please, go play something else.

u4ea

Legacy Member
deathsythe zei:
hoe zit dat eigenlijk met voertuigen, zijn die altijd beschadigd? of kan je ook intacte atv's etc vinden?

Overtlaatst nen intacte ATV gevonde van iemand, 500m mee gereden en toen dak der wou zien wa der inzat werd ik in de rug geschoten door de eigenaar.:p

Therapy

Legacy Member
u4ea zei:
Oh god, da free to play spel op Steam? Zen da serieus die mensen?
Mijn verwachtingen zijn al direct een pak gezakt.:p

Hier ook. Damn da was een slecht spel.

Rubmifer

Legacy Member
MegaMentor zei:
Manneken, ARMA 2 is duidelijk veel te ingewikkeld en hardcore voor u. Please, go play something else.

Feit is dat vele nieuwe spelers zoals hem zijn. Ik kan enkel hopen dat Rocket met die mensen 0,0 rekening houdt zodat we die spelers weer rap kwijt zijn. No offence aan de mensen die ik hiermee viseer, maar ik vrees dat als je niet tegen de hardcore en realisme graad kunt, je je geld hebt weggesmeten.

BelgianTerror

Legacy Member
Speel met een groep van vier andere mensen en meestal rustige zaken doen. Wat steden of airfields bezoeken, goede gear verzamelen. Dat soort gedoe. Al paar keer andere groepjes van spelers of solo-spelers tegengekomen en tot nog toe nooit aggresief moeten reageren. Tot gisteren dan...

In Berizino gaan kijken met vier man. Twee overwatch terwijl ik en een ander alles gingen controleren. Zaten minimaal drie andere spelers in die stad =/ Na een vuurgevecht van tien minuten waarin we vastzaten in een gebouw één vijand kunnen doden. Wil ik trap oplopen werd ik meermaals geraakt door ne Enfield :( Ik dus met 3K bloed me verdedigen tegen horde zombies die werden gelokt door al het lawaai. uiteindelijk knockout en vriend kon echt opt laatste moment 2de vijand doden en mij rechthelpen. De derde ontsnapt al weten we niet waarheen =/

Toen Elektro bezocht. Hier een vijand tegengekomen die één van ons wist te doden. gelukkug close spawn dus we verloren geen gear. Erna wel nog twee unarmed spelers gedood omdat, nuja, they behaved strange :p

En uiteindelijk Balota. Paar shcoten gehoord, zien een zwarte van voorbij rijden. stapt opeens iemand uit en schiet de driver neer O.o nog geen minuut later helikopter die de zwarte van afknalt samen met die speler en dan blijkbaar ons ziet en beschiet. Wij met vier man terugschieten en 'crash', helikopter kapot =D

Most intense game of DayZ ever ... tis eens wat anders dan het normale 'o nee men water/eten is bijna op' ^^

MegaMentor

Legacy Member
BelgianTerror zei:
En uiteindelijk Balota. Paar shcoten gehoord, zien een zwarte van voorbij rijden. stapt opeens iemand uit en schiet de driver neer O.o nog geen minuut later helikopter die de zwarte van afknalt samen met die speler en dan blijkbaar ons ziet en beschiet. Wij met vier man terugschieten en 'crash', helikopter kapot =D

Most intense game of DayZ ever ... tis eens wat anders dan het normale 'o nee men water/eten is bijna op' ^^

Jammer dat sommige van die meest intense momenten wel komen door hackers.

rafbanaan

Legacy Member
reFleX.be zei:
Wel jammer dat het zo vroeg standalone wordt.. gisteren arma II gekocht voor 25 euro :/

Arma II Combined Operation heeft ook een SP en MP he. Het is niet €25 voor toegang te krijgen tot een mod.

Orodreth

Legacy Member
Nu dat Day Z standalone wordt ga ik het zeker ook opvolgen. Zowel Day Z als War Z hebben beide potentieel. We zullen zien hoe ze beide evolueren :).

MegaMentor

Legacy Member
BelgianTerror zei:
eerlijk gezegd nog geen tegengekomen ;)


BelgianTerror zei:
En uiteindelijk Balota. Paar shcoten gehoord, zien een zwarte van voorbij rijden. stapt opeens iemand uit en schiet de driver neer O.o nog geen minuut later helikopter die de zwarte van afknalt samen met die speler en dan blijkbaar ons ziet en beschiet. Wij met vier man terugschieten en 'crash', helikopter kapot =D


Oreally :rofl: Die 'zwarte van' zit om te beginnen al niet in DayZ, afgaande daarvan zal de chopper ook wel gehackt geweest zijn.

Sefier

Legacy Member
alweer men been gebroken!
*begint hysterisch te huilen* AWWWW WEEEEIIIII MEN BEEN AAAH IK VOEL MEN BEEN NIET MEER...... HEEELP BUHUHU MEN BEEN MEN BEEN AAAAAHHHHHH IK WIL NIET STERVEN.....BUHUHU

( zelenogorks )

Butramas

Legacy Member
Rubmifer zei:
Feit is dat vele nieuwe spelers zoals hem zijn. Ik kan enkel hopen dat Rocket met die mensen 0,0 rekening houdt zodat we die spelers weer rap kwijt zijn. No offence aan de mensen die ik hiermee viseer, maar ik vrees dat als je niet tegen de hardcore en realisme graad kunt, je je geld hebt weggesmeten.

Ja ik ben inderdaad niet zo voor gameplay waarbij je na 2 kogels al dood bent. Op call of duty vind ik hardcore servers ook maar niets... tjah het shooter gedeelde van day Z vind ik slecht. Dit is ook niet altijd zo realistisch, van 2 kogels in je buik zou je in realiteit nog steeds kunnen terug schieten. Misschien niet meer zo nauwkeurig maar close range moet het wel lukken. :cool: Dus wat jij denkt dat realistisch is, vind een ander dan weer wat minder. Al die andere aspecten van realistisch (gebroken been, pijnkillers, etc...) vind ik wel top ;)

Trebby

Legacy Member
Met momenten is dat gebroken been toch ook belachelijk hoor. 2m vallen en 't is al van dat.. :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan