Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rafbanaan zei:Heeft War Z dan killcams ? Want dat wou je toch in DayZ
Je kan er gewoon niet goed uit leren als je niet weet waar de andere persoon zich schuil houdt. Of om te leren in schatten als je een schot hoort, hoe ver die persoon zich dan bevindt.reFleX.be zei:Wel jammer dat het zo vroeg standalone wordt.. gisteren arma II gekocht voor 25 euro :/
Butramas zei:Killcam... als de camera al gewoon eens gericht zou worden op de persoon die je heeft doodgeschoten, dan zou ik al blij zijnJe kan er gewoon niet goed uit leren als je niet weet waar de andere persoon zich schuil houdt. Of om te leren in schatten als je een schot hoort, hoe ver die persoon zich dan bevindt.
Butramas zei:Killcam... als de camera al gewoon eens gericht zou worden op de persoon die je heeft doodgeschoten, dan zou ik al blij zijnJe kan er gewoon niet goed uit leren als je niet weet waar de andere persoon zich schuil houdt. Of om te leren in schatten als je een schot hoort, hoe ver die persoon zich dan bevindt.
deathsythe zei:hoe zit dat eigenlijk met voertuigen, zijn die altijd beschadigd? of kan je ook intacte atv's etc vinden?

u4ea zei:Oh god, da free to play spel op Steam? Zen da serieus die mensen?
Mijn verwachtingen zijn al direct een pak gezakt.![]()
MegaMentor zei:Manneken, ARMA 2 is duidelijk veel te ingewikkeld en hardcore voor u. Please, go play something else.
Ik dus met 3K bloed me verdedigen tegen horde zombies die werden gelokt door al het lawaai. uiteindelijk knockout en vriend kon echt opt laatste moment 2de vijand doden en mij rechthelpen. De derde ontsnapt al weten we niet waarheen =/
nog geen minuut later helikopter die de zwarte van afknalt samen met die speler en dan blijkbaar ons ziet en beschiet. Wij met vier man terugschieten en 'crash', helikopter kapot =DBelgianTerror zei:En uiteindelijk Balota. Paar shcoten gehoord, zien een zwarte van voorbij rijden. stapt opeens iemand uit en schiet de driver neernog geen minuut later helikopter die de zwarte van afknalt samen met die speler en dan blijkbaar ons ziet en beschiet. Wij met vier man terugschieten en 'crash', helikopter kapot =D
Most intense game of DayZ ever ... tis eens wat anders dan het normale 'o nee men water/eten is bijna op' ^^
reFleX.be zei:Wel jammer dat het zo vroeg standalone wordt.. gisteren arma II gekocht voor 25 euro :/
MegaMentor zei:Jammer dat sommige van die meest intense momenten wel komen door hackers.

BelgianTerror zei:eerlijk gezegd nog geen tegengekomen![]()
BelgianTerror zei:En uiteindelijk Balota. Paar shcoten gehoord, zien een zwarte van voorbij rijden. stapt opeens iemand uit en schiet de driver neernog geen minuut later helikopter die de zwarte van afknalt samen met die speler en dan blijkbaar ons ziet en beschiet. Wij met vier man terugschieten en 'crash', helikopter kapot =D
Die 'zwarte van' zit om te beginnen al niet in DayZ, afgaande daarvan zal de chopper ook wel gehackt geweest zijn.Rubmifer zei:Feit is dat vele nieuwe spelers zoals hem zijn. Ik kan enkel hopen dat Rocket met die mensen 0,0 rekening houdt zodat we die spelers weer rap kwijt zijn. No offence aan de mensen die ik hiermee viseer, maar ik vrees dat als je niet tegen de hardcore en realisme graad kunt, je je geld hebt weggesmeten.
Dus wat jij denkt dat realistisch is, vind een ander dan weer wat minder. Al die andere aspecten van realistisch (gebroken been, pijnkillers, etc...) vind ik wel top 