Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lucian

Legacy Member
tijd om het spel een tijd links te laten liggen denk ik, met die texture bug valt er gewoon niet te spelen....

Juve9le

Legacy Member
LuCian zei:
tijd om het spel een tijd links te laten liggen denk ik, met die texture bug valt er gewoon niet te spelen....

wordt in de eerstvolgende patch gefixed, zou er toch binnenkort moeten aankomen

Trebby

Legacy Member
Die hackers beginnen echt wel enorm ergerlijk te worden.. verkloten de spelervaring zeer hard

ebuzola

Legacy Member
Heb in een ziekenhuis 2 dozen met medic supplies moeten laten liggen, er lag zoveel, dat ik van blood bags , bandages en morphine 6 stuks heb meegenomen, maar er ligt nog zo veel. wish I had a tent right now :)

Shadowfox

Legacy Member
Lol, elk ziekenhuis ligt altijd vol dozen (zelfs er rond en er bovenop), toch elke keer ik daar ban geweest.

Ben trouwens snel de interesse aan het verliezen in dit spel. Hoor ondertussen steeds meer over de 'retail' versie, maar als mod heeft dit spel dan geen toekomst of wat?

Lucian

Legacy Member
LuCian zei:
tijd om het spel een tijd links te laten liggen denk ik, met die texture bug valt er gewoon niet te spelen....

* mensen met grafische glitches moeten hun profile gaan zoeken in mijn documenten en daar scene complexity verlagen naar 100000

C:\Users\<insert username here>\Documents\ArmA 2 Other Profiles\<insert armaII nickname here>\<insert armaII nickname here>.ArmA2OAProfile

openen met wordpad en zoeken naar "sceneComplexity=getalhier;"

veranderen naar

sceneComplexity=100000;

dit gedaan en de hele tijd zonder doorelkaarlopende shit kunnen spelen!

(uit tips & tricks topic van fritz)

Trebby

Legacy Member
MegaMentor zei:
Routes, vehicle locations, speler locations, etc. Op een map bekijken....

Ja maar die loodrechte lijnen, moet toch van te teleporten zijn ofzo?

Net aan het spelen op 9cakes, eerste keer sinds lang "snachts" aan het spelen, blijkbaar kun je nu echt zeer goed zien snachts?

Godmiljaardedju. Ik druk per ongeluk 2x op mijn makarov gun in gear menu en die is uit mijn inventory.. Ik zie die ook nergens meer liggen op de grond.

u4ea

Legacy Member
Trebby zei:
Ja maar die loodrechte lijnen, moet toch van te teleporten zijn ofzo?

Net aan het spelen op 9cakes, eerste keer sinds lang "snachts" aan het spelen, blijkbaar kun je nu echt zeer goed zien snachts?

Godmiljaardedju. Ik druk per ongeluk 2x op mijn makarov gun in gear menu en die is uit mijn inventory.. Ik zie die ook nergens meer liggen op de grond?? Is da soms verdwenen ofzo? :s:s

Heb ook zo overtlaatst een makarov kwijtgespeeld. Zit nu me ee stuk of 10 makarov mags zonder wapen.:p

+Kijk eens naar waar ze teleporteren. ;)

deathsythe

Legacy Member
btw, heb atm een cz550, is het aangeraden om de zombies gewoon af te schieten van ver, of weten ze uw plaats ook direct zijn?

dunno

Legacy Member
Door te schieten geef je alleen maar uw positie weg aan andere spelers...

holycrus

Legacy Member
Wa is het IP van de server mannen? kvind hem wel op sixlauncher, maar op sixupdater niet echt, en ik kan precies het ip niet vinden op sixlauncher...
iemand?

grts

Trebby

Legacy Member
Wie heb ik gisteren afgeschoten uit paniek btw? :D

Ik was naar mijn map aan het kijken tot ik plots iets hoorde. Ga uit de map, kijk om me heen plotseling man met ghillie-suit die achter mij ligt, deed niks - dacht ik althans - en loopt dan weg van mij, ik check in mijn backpack en zie dat er alles uit is.. Dan maan met mijn AKM hem afgeschoten.

En ik had prijs: NVG, verrekijker, GPS, extra grote backpack, matches (eindelijk..), 1 machinegun & ammo en sniperrifle & ammo.

Er kwam wel een murder op mijn scherm, dus hij was friendly maarja..

Dan even verderop tentje gevonden met veel loot, alez toch veel overlevingsloot. Eten, blikjes, gebakken steaks,..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan