Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deathsythe

Legacy Member
zoals ik al gezegd heb, kheb maar 2k hp meer, maar ik heb wel zo een bloodbag, maar ik kan het niet gebruiken? iemand een suggestie?

Xilver

Legacy Member
Voor iemand die nieuw is (moi obviously), hoe weet je of iets hacked gear is?

Juve9le

Legacy Member
Zit nu op een server met hackers, ze spawnen vehicles à volonté en laten ze dan achter. De server leek doods tot nu toe maar als er vehicles te rapen vallen komt precies iedereen tevoorschijn :D

links groene ural, rechts bruine military jeep
http://i50.tinypic.com/4j7xgm.jpg

de achtervolging ingezet, limo laten ontploffen, de bestuurder is ge ALT F4'd
http://i46.tinypic.com/wi0w95.jpg

witte pickup truck, niemand was erin geinteresseerd blijkbaar, gebruik hem nu als bait
http://i45.tinypic.com/kd8t28.jpg

groene ural teruggevonden in de boskes naast cherno, bestuurder neergeknalt
http://i48.tinypic.com/5wjrsl.jpg

truck opgeblazen met de hacked grenades die in de gear zaten, ondertussen mezelf ook opgeblazen. aan de grenade throwing mechanics mogen ze ook wel es sleutelen :p
http://i45.tinypic.com/nq4753.jpg

Shift

Legacy Member
Iemand is 9cakes vol aant zette me prikkeldraad, gezellig.

Mijn taktiek is ook veranderd, als ik spawn gewoon naar cherno lope, shop ziekenhuis lote en wapen zoeke, daarna den bos is :) Gedaan met die saaie huisjes in dropen te chekken.

Ohja derstraks op een server met hacker gezeten, spawnde helis, liet ons uit de lucht vallen enzo. Was wel nog grappig :)

Juve9le

Legacy Member
EnnY zei:
Daarom dus dat je ook best die hacked gear laat liggen als ze obvious hacked is.

meh, zolang ge er niet de killing spree toer mee opgaat ga ik ze wel gebruiken(en ze niet belachelijk overpowered zijn zoals die AS50 TWS), die golden ak's bvb maakten belachelijk veel geluid, heb er zo 50-100 zombies in een klein dorpje mee neergelegd :p.

Ik heb het hier dan wel over wapens die je van hackers loot die je omgelegd hebt, niet van een ammo box die ze gespawned hebben.

Xilver zei:
Voor iemand die nieuw is (moi obviously), hoe weet je of iets hacked gear is?

Hacked gear heeft geen gear icon bij de beschrijving, ook zijn er lijsten met gear waar je in kan zoeken of het bij legit items hoort, maar dat doet uiteindelijk niemand denk ik. Zodra je het spel een tijdje speelt weet je wel wat legit is en wat niet.

volar

Legacy Member
Tempest.Be zei:
Khad net een boot gevonden op 9cakes maar fooook da gaat traag seg :D. Maar snel te voet verder gelopen :D.

Ik heb ook nog een boot gehad, echt traag indd.. mar 11km/h volgens de wiki :doh:

MegaMentor

Legacy Member
Juve9le zei:
Haha, em ziet die boom nog net maar draait er naartoe ipv ervan weg :rofl:

Net niet :p Heb niks ander aangeraakt dan de gas, wat uiteindelijk wel het probleem bleek te zijn.

Gelukkig een stuk beter met de chopper hierna gevlogen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan