Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MegaMentor

Legacy Member
Ook dood. Wou perse die gehackte chopper eens proberen :p Niet zo slim tussen al die bomen. Bij het neerkomen een friendly hard geraakt, dan nog een friendly ontploft na het proberen healen van die eerste. Hij dus dood.

Moest zo nodig eens vliegen eh.

rafbanaan

Legacy Member
MegaMentor zei:
Ook dood. Wou perse die gehackte chopper eens proberen :p Niet zo slim tussen al die bomen. Bij het neerkomen een friendly hard geraakt, dan nog een friendly ontploft na het proberen healen van die eerste. Hij dus dood.

Moest zo nodig eens vliegen eh.

Meendet ? :')

Waarom toch proberen. Hij stond tussen al die bomen :p

Shift

Legacy Member
MegaMentor zei:
Ook dood. Wou perse die gehackte chopper eens proberen :p Niet zo slim tussen al die bomen. Bij het neerkomen een friendly hard geraakt, dan nog een friendly ontploft na het proberen healen van die eerste. Hij dus dood.

Moest zo nodig eens vliegen eh.

Wa is eig u ingame naam ?

Piekatsjoe

Legacy Member
Net eventjes naar Stary Sobor gelopen, G17 met 5 mags & M4A1 met 4 Mags en 2 Silenced Ammo Mags gevonden.

Zat iemand niet ver van die plek te schieten op iets/iemand, toevallig niemand van hier :p?

Shadowfox

Legacy Member
Houston, we found a chopper! Parts & Fuel on their way.

[youtube]Gz3Cc7wlfkI[/youtube]

kzz

Legacy Member
Wrom hebben ze in godsnaam die temperatuur uit de debug monitor gehaald? Gisteren heeft een maat van mij een cold gekregen omdat em niet eens wist welke temp hij had. Anders hadden we vlugger een kampvuurtje gemaakt of een heatpack genomen.

Dawg (oi22)

Legacy Member
Ik heb net DayZ en ik zoek een groep om te joinen. Is er nog plaats in 9Division?

El Shampo

Legacy Member
Ik kan op geen enkele server nog inloggen. Ik blijf altijd zitten op het loadingscreen.

Weet iemand aan wat dit kan liggen? En vooral wat ik er kan aan doen? Google maakt me niet onmiddelijk wijzer :/

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

MegaMentor

Legacy Member
Shadowfox zei:
Houston, we found a chopper! Parts & Fuel on their way.

[youtube]Gz3Cc7wlfkI[/youtube]

I'm jelly.

Dawg (oi22) zei:
Ik heb net DayZ en ik zoek een groep om te joinen. Is er nog plaats in 9Division?

Sure, 'k stuur morgen de info van onze mumble server voor voice chat via pm.

Cypher

Legacy Member
lol zat er iemand in Berezino? Ik heb 2 man naar t noorden zien lopen, Berezino uit, met ne hoop zombies achter hen. En er zat ene in een deer stand ten oosten van Berezino constant zombies te knallen... en nog iemand met n ghillie suit in n boog rond die in die deer stand zien lopen.

Soit, resultaat van den avond: een map... eindelijk :-) K moet dringend mijne CZ eens inwisselen voor n automatisch geweer want zombies afknallen tijdens een achtervolging met die sniper is niet handig.

Shadowfox

Legacy Member
Chopper bleek gehacked, toen we hem bijna vrij hadden (zat half in een barn vast) werd de hele server gekicked. Piloot staat nu in prigorodky met al zijn gear.

Ik ga pitten, ben al lang blij dat ik vandaag weer overleefd heb :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan