Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MegaMentor

Legacy Member
Volledig verhuisd nu. Productive day was productive, jammer genoeg niet meer dan een fiets gevonden.

spoon

Legacy Member
en ik moest weer perce naar dat overvallen tentenkamp en nog geen km op de terug weg word ik dood geschoten. ondertussen op 3km van het nieuwe kamp





* Niet verschieten he gasten heb de tenten wa leeg geroofd om terug van alles voor zien te zijn
morgen maar eens gaan looten

KoOkiE

Legacy Member
spoon zou je soms ene van die gps'en genomen hebben? deze morgen zat er maar 1 in en ik heb er gisteren twee in gestoken.
Trouwens ik heb de antibiotica uit de tent genomen, vond da toch iets te waardevol om te laten zitten met een minimale kans op ontdekking, als ik die in mijn zak heb zitten tot ik weer inlog en dan in de tent steek zijn we al zeker dat het ding een paar uur langer in ons bezit blijft.

valdemaniak

Legacy Member
waar staat het tentenkamp ergens? Straks eens proberen naartoe te gaan... eerst painkillers zien te vinden want ik loop rond als een drugsverslaafde die al weken geen shot meer heeft gehad :)

KoOkiE

Legacy Member
hm ik heb niet meteen de neiging om dat zomaar te gaan zeggen. Het oude kamp kan ik eventueel al meegeven, die kan je vinden op grid sectie 000 bovenaan en 065 links. Er zou normaal enkel wat voedsel en drank in mogen zitten in die tenten met een occasionele reserve tent, dus als je wil neem die gerust, als je een tentje kan opzetten ergens kan je voor jezelf een stash maken al. Het zou niet erg eerlijk zijn tov de groep die op mumble meespeelt en verzamelt etc om hier zomaar de locatie van ons kamp te gaan vrijgeven.

Tenzij je zelf ook begint mee te spelen met de groep, als we bv met een groep van 15 man zijn kunnen we heel snel voertuigen vinden en dan herstellen, wat op dit moment ons doel is.

valdemaniak

Legacy Member
KoOkiE zei:
hm ik heb niet meteen de neiging om dat zomaar te gaan zeggen. Het oude kamp kan ik eventueel al meegeven, die kan je vinden op grid sectie 000 bovenaan en 065 links. Er zou normaal enkel wat voedsel en drank in mogen zitten in die tenten met een occasionele reserve tent, dus als je wil neem die gerust, als je een tentje kan opzetten ergens kan je voor jezelf een stash maken al. Het zou niet erg eerlijk zijn tov de groep die op mumble meespeelt en verzamelt etc om hier zomaar de locatie van ons kamp te gaan vrijgeven.

Tenzij je zelf ook begint mee te spelen met de groep, als we bv met een groep van 15 man zijn kunnen we heel snel voertuigen vinden en dan herstellen, wat op dit moment ons doel is.

snap ik perfect hoor, was missch een stomme vraag van me... wil me niet als n00b er zomaar tussensmijten en denken dat ik ineens full-part of the team ben.

maar ik heb wel een windshield, bolts en wat scrap metal meegenomen tijdens mijn trektocht gisteren, met het repair doel voor ogen, en om zo proberen in de groep te geraken.

Maar ik moest op versie 7 spelen, ik geraakte met 6 niet op een server. Als ik op ene geraakte werd ik er af gegooid omdat ik de laatste update niet had... dus missch kan het oude tentenkamp ook al niet vinden omdat ik verschillende versie heb. Sigh, toch nog maar eens 1.6 pakken dan straks en de oude coordinaten opzoeken!

KoOkiE

Legacy Member
het tentenkamp staat op de NY8 server, en die draait op 1.6.0.1 .. je kan in mijn sig wel een link vinden naar een post waar ik uitleg (en een download aanbied) om je 1.7 installatie vlot naar 1.6.0.1 om te zetten zonder dat je alles opnieuw moet downloaden en je nadien snel tussen beide versies kunt switchen.

valdemaniak

Legacy Member
yep, zo heb ik het ook gedaan... straks nog eens op 1.6.0.1 proberen dan, juist maar het folderke hernoemen.

a propos: kijk er over, of kan je in de server list makkelijk zien op welke versie de server draait?

KoOkiE

Legacy Member
over het algemeen kan je op 1.6.0.1 filteren bij de "host" setting van je server filter en je zal alle servers vinden die op die versie draaien. Gelukkig zetten games admins doorgaans de versie van de mod die ze draaien op de server in de servernaam.

spoon

Legacy Member
Kookie

ik heb geen gPS meegepakt bij mijn weten
maar ik dacht dat ik er maar 1tje had zien in zitten
want heb alle tentjes eens open gehad

KoOkiE

Legacy Member
ok dan. Het is ook mogelijk dat er ergens weer iets misgelopen is, tenten eten van tijd tot tijd dingen op die er in opgeslagen liggen en dat is een gekend probleem. Het feit dat alles zowat in de tenten zit zoals de antibiotica en de zandzakken duidt er volgens mij wel op dat de tenten onaangeroerd bleven vanacht.

R3L4X

Legacy Member
KoOkiE zei:
ok dan. Het is ook mogelijk dat er ergens weer iets misgelopen is, tenten eten van tijd tot tijd dingen op die er in opgeslagen liggen en dat is een gekend probleem. Het feit dat alles zowat in de tenten zit zoals de antibiotica en de zandzakken duidt er volgens mij wel op dat de tenten onaangeroerd bleven vanacht.

Tenten hebben namelijk honger, daarom eten ze vanalles op.

KoOkiE

Legacy Member
http://i.imgur.com/8EgW6.jpg

screen van de nieuwe beta patch server naam in het infoscherm

edit:

Rumour: DayZ creator instructed to work on mod full-time by Bohemia | PC Gamer

The creator of DayZ and Bohemia Interactive employee, Rocket, has been instructed by Bohemia to work on the mod full-time. That’s according to an account of a fan who chatted with him at E3 earlier today, spotted by Craig over on the DayZ subreddit. The account says that Rocket believes that DayZ is “the first step towards Bohemia gearing up to make it into a full standalone game.”

He goes on to say that Rocket talked about having already ported the mod over to the Arma 3 engine, and that “it works great.” Rocket also reportedly said that DayZ has been tested internally with the new tech, and can “handle 100-200 players easily” on a server.

This qualifies as a rumour for now, as the comments are second hand, but Graham will be meeting Rocket at E3 tomorrow. We’ll have solid answers then.

:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan