Archief - Arcadekast / MK 3 pcb te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zebow

Legacy Member
Hey,

ik verkoop mijn NBA HANGTIME kast, is uit mijn personal favorites en dus in zalig goeie staat, kan leveren tegen meerprijs, zal pics posten. check www.klov.com voor info, is véél beter dan nba jam. Speel het eens op Mame anders, is een 4 speler jamma kast. Er zit een NBA Maximum Hangtime pcb in voor nog meer fun.

Ik verkoop ook mijn MK3 pcb sinds ik er nu een ultimate in heb steken.

zebow

zebow

Legacy Member
PS: op de klov pagina, check the nickname op de screen shots :)

zebow

VirToX

Legacy Member
Uit nieuwsgierigheid, wa is je prijs???
En kunt ge in zo'n kasten gelijk welke pcb steken ??

grtz

zebow

Legacy Member
Wel, ik had voor de hangtime toch graag 250€ gehad, is in zalige staat. Je kan er een jamma pcb ingooien, er zijn 3 buttons per speler dus je kan er een final fight (bv) insteken en spelen, je zit wel met de 3 knoppen limiet.

zebow

Legacy Member
Heb ik voor 49$ verkocht een paar maanden geleden, verry srry.

BiZi

Legacy Member
49 dollar??? omg

Kdacht dat die een pak meer waard was?

BAH en da op ne maandag morgend :)

zebow

Legacy Member
Final Fight is eigenlijk nie zooo veel waard, maar 50$ is genoeg.
Heb eigenlijk nog nen berg pcb's op zolder liggen, moet er nog eens tussen neuzen. Moest iemand nen originelen Gauntlet of zo willen, brand new, let me know. Is wel geen sinecure om naar jamma te zetten. :crazy:

enfin, nba kast gaat op ebay.

zebow

Legacy Member
Sk!tZo zei:
wor kunt ge zo'n kasten nieuw kopen btw ???

Grapjas, die kasten bestaan niet meer nieuw, omdat ze niet meer gemaakt worden. Trouwens, een nieuwe generatiekast kost iets van een 600 K BEF.

zebow

count3rkill3r

Legacy Member
bij ons op de kermis hier stond een kast te koop van soul edge
stond gewoon op te koop me de prijs erbij 500 euro

wel leuk als ge er naar op zoek bent en da dan zo tegenkomt

zebow

Legacy Member
Yep,

je kan daar ook alle tekken's tot tekken 3 in steken en zo. Mooie perk, maar de knoppenconfig is dedicated hé, dus andere jamma games is vingerverplaatswerk.

VirToX

Legacy Member
Zijn er andere plaatsen waar ge nog van die kasten kunt kopen buiten op ebay??
Ik zou graag MK1 hebben ma heb er nog geen zien kunnen vinden :(

zebow

Legacy Member
Ik ben erover aan het denken om mijneigen MK II kast te verkopen. Moest iemand interesse hebben voor ik ze op ebay gooi let me know wat je wilt geven. Is een MK2 in goeie staat, met een Ultimate MK3 in en een run knop bijgezet voor beide spelers.

zebow

Legacy Member
omdat ge het zo beleefd vraagt zal ik mij daar vandeweek eens met bezighouden

BiZi

Legacy Member
zebow zei:
Ik ben erover aan het denken om mijneigen MK II kast te verkopen. Moest iemand interesse hebben voor ik ze op ebay gooi let me know wat je wilt geven. Is een MK2 in goeie staat, met een Ultimate MK3 in en een run knop bijgezet voor beide spelers.

Allez gast, maak toch ni 2 keer de zelfde fout... voor die 500 euro dat ge er voor kunt krijgen...

Kzou ze zeker ni weg doen. Ook al speelde er effe ni op. Spijt komt altijd, zowiezo, 100% ...

zebow

Legacy Member
bwa, ik word er 25 binnekort, heb geen tijd meer door mijn werk om mij daar allemaal mee bezig te houden. Heb trouwens een flipperkast op het oog en ne photoplay. Tijd om de veranda eens onder handen te pakken ook. Heb nog ne spaarboek aan pcb's liggen ook, die moeten ook allemaal buiten. Het staat sinds kort ook verschrikkelijk in mijn weg, ben vanalles aan het veranderen in huis. Daarmee.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan