joeri 000
Legacy Member
hallo,
ik heb even geleden een arcade kast gekocht, het is een verzamel kast van een aantal spellen, o.a. kong,pong,pacman,invaders,meteors,galaxians,frogger
nadat ik gistre gespeeld had heb ik de kast uitgetrokken, maat toen ik vandaag weer wou spelen had de kast geen zin, ik kan wel in de instellingen enzo maar ik kan niet meer naar de spelletjes, wanneer ik dit doen krijg ik zwart beeld
kan iemand mij helpen???
mvg joeri
ik heb even geleden een arcade kast gekocht, het is een verzamel kast van een aantal spellen, o.a. kong,pong,pacman,invaders,meteors,galaxians,frogger
nadat ik gistre gespeeld had heb ik de kast uitgetrokken, maat toen ik vandaag weer wou spelen had de kast geen zin, ik kan wel in de instellingen enzo maar ik kan niet meer naar de spelletjes, wanneer ik dit doen krijg ik zwart beeld
kan iemand mij helpen???
mvg joeri