Archief - [Arcade] Bastion

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

valdemaniak

Legacy Member
cool, cheers!

Nee, niet echt slim misschien, maar wie denkt nu in een RPG dat een wereld niet meer toegankelijk is als je niet alles gevonden hebt!?

Soit, is idd voor NG+ dan... En merci voor de War Machete tip, ik zal me eens focussen op het midden ja!

BelgianTerror

Legacy Member
Bam, spel uit :p
geweldig, ook cool einde.

Nu op naar playthrough ^^

SHIGSY

Legacy Member
Ben er traag mee bezig, al viertal herstelshards te pakken gekregen. Blijf het proberen met al de idols geactiveerd, heb er nog maar 6 maar nu al een uitdagende en pijnlijke zaak. Lekker retro dat je maar 1 extra leventje hebt, is het blazen als het op het einde van het level fout loopt.

valdemaniak

Legacy Member
Ik ben nog niet ver (4 cores gevonden, 2 proving grounds gedaan, 1e idol gevonden en geactiveerd). Weinig tijd om te spelen, helaas. Maar de algehele sfeer van het spel (de combinatie van de grafische stijl, muziek en narrator) is echt fantastisch. Combat is dan ook nog eens vloeiend.

Ik ga er dus lang van kunnen genieten hoop ik. RPG's verliezen vaak hun aantrekkingskracht bij mij, maar dit heeft toch iets magisch, waardoor ik denk meer tijd hier in te steken als gewoonlijk.

SHIGSY

Legacy Member
Leuk IGN-clipje:

[youtube]_5Ps0n49A08[/youtube]

Die mannen hun kantoor mag er ook zijn. :)

valdemaniak

Legacy Member
gisteren uitgespeeld (1e playthrough). Machtig spel, muziek en sfeer zijn gewoon AF. En ik vind de combat met een aantal idols op pittig, en plezant!

Creamium

Legacy Member
De pc versie van dit is btw zwaar superier tov xlba. Als je de keuze hebt (system specs zijn redelijk laag denk ik), haal deze dan zeker voor Steam. De laadtijden zijn bv een pak korter en het spel is 1080p ipv 720 op 360.

1080p
720p

Nog een 1080p screen

Terwijl ik er door speelde zag ik echt details die ik nooit op 360 had gezien, op de mannetjes, omgeving en zelfs wapens. Op die screen zie je het verschil al wat, maar als je t speelt... Amai.

En ja, die portals bij ng+ zijn een leuk extraatje :)

Je kan met Bastion geen miskoop doen, maar de 360 versie is echt inferieur aan pc.

The Monopoly Guy

Legacy Member
De game interesseert me niet zo zeer maar die soundtracks zijn godlike

Depresjon

Legacy Member
Staat deze nog op de marketplace?

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan