Archief - And the awards go to ... ( Part 2)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chiclette

Legacy Member
Ik vind dat het nog es tijd om sommige mensen hun ego te boosten en een ietswat onbekendere mensen in de bloemen te zetten, dus imo nog eens tijd voor een award uitreiking (hou het binnen België). Meeste van men awards zijn gebaseerd op men ervaring op public TN server:

Beste overall:
Beste Medic:
Beste Engineer:
Beste Fld Ops:
Beste Panzer:
Beste Mortar:
Beste aimer overall:
Grootste Riflen00b:
Grootste pronenaab:
Beste teamplayer:
Beste sniper met Garand / K43:
Grootste whiner:
Meest verbeterde:

(c) DarkDwarf :love: ps: ik heb geen namen erbij gezet omdat ik de et-scene nog niet zo goed ken. En maak er gene flame van zoals vorige keer! hf

bartichello

Legacy Member
Grootste whiner weet ik wel : Dis1 (no offence maat mo ge kunt zagen)

grootste riffle noob is mss wel Invisible die krijgt nogal veel mensen pissed...

p01nt3rX

Legacy Member
Beste medic weet ik niet maar ik denk dat 99% van de so-called l33t playahs die op de TN pubs spelen in aanmerking komen :niceone:

DarkDwarf

Legacy Member
Beste overall: syL
Beste Fld Ops: Xa1
Beste aimer overall: syL
Beste teamplayer: syL (hij geeft heel veel motivatie op ventrilo door gewoon te zagen da we tegoei moeten spelen)
Grootste whiner: Pietsnot (I quote: "manne, waar zit iedereen?")
Meest verbeterde: eeNd

Ex0dus

Legacy Member
allee, oeveel van dees topics gaan der nog geopend worden?

denk da we alle awards nu al wel gehad hebben hoor ;)

Wietskie

Legacy Member
Uhu, en ik kan niet eens meespelen omdat ik zelden of nooit op TN zit :cry:

Who cares, anyway ? :p

rafiki

Legacy Member
Beste overall: Ganon
Beste Medic: Bolleke (Da1Diablo)
Beste Engineer: LeDragon
Beste Fld Ops: Xai
Beste Panzer: Apex
Beste Mortar: Rafiki
Beste aimer overall: Max
Best Riflen00b: Jester
Best pronenaab: Syl (who else)
Beste teamplayer: Pyke
Best MG: Senator
Grootste whiner: Abort, Levi, Echy, ...
Meest verbeterde maar nog niet goed: Shewie

no offense,
Kindless regards,
Rafiki

Senator

Legacy Member
beste niet-fieldop spelende ammogever: Megabyte
beste funny teamkiller: rafiki

.!$i$_

Legacy Member
Beste overall: Potter
Beste Medic: Darky
Beste Engineer: everyone from dal with theire fucking walljump and bugplanting
Beste Fld Ops: rapture
Beste Panzer: M.ka
Beste Mortar: Tsu
Beste aimer overall: Darky
Grootste Riflen00b: Chaos
Grootste pronenaab: horu$
Beste teamplayer: feruS
Beste sniper met Garand / K43: geemfriek
Grootste whiner: me ofc
Meest verbeterde: megabyte

]DaL[Da1diablo

Legacy Member
ipv al die grote namen als darky, potter, ferus etc. in de lijst te zetten, zou ik het houden bij belgen, daar heeft iedereen wat aan.
we weten immers al dat darky en co goed zijn, maar in deze thread is het eerder de bedoeling goeie "belgen" in de bloemetjes te zetten imo.

DarkDwarf

Legacy Member
]DaL[Da1diablo zei:
ipv al die grote namen als darky, potter, ferus etc. in de lijst te zetten, zou ik het houden bij belgen, daar heeft iedereen wat aan.
we weten immers al dat darky en co goed zijn, maar in deze thread is het eerder de bedoeling goeie "belgen" in de bloemetjes te zetten imo.
Idd!

The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.

*HeLLRaZoR*

Legacy Member
lol, allemaal bekende mense worde gewoon gekoze... zijn vast nog goede spelers die onbekend zijn...

UndeaD ///

-eQui-Iven

Legacy Member
meest verbeterd megabyte?
wth?
beste et-speler van Balen: mayh3m

Pietje Snot

Legacy Member
Beste overall: mijn opa
Beste Fld Ops: mijn opa
Beste aimer overall: mijn opa
Beste teamplayer: mijn opa (hij geeft heel veel motivatie op ventrilo door gewoon te zagen da we tegoei moeten spelen)
Grootste whiner: Jester (I quote: Grootste whiner: Pietsnot (I quote: "manne, waar zit iedereen?"))
Meest verbeterd: mijn oma
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan