Chiclette
Legacy Member
Ik vind dat het nog es tijd om sommige mensen hun ego te boosten en een ietswat onbekendere mensen in de bloemen te zetten, dus imo nog eens tijd voor een award uitreiking (hou het binnen België). Meeste van men awards zijn gebaseerd op men ervaring op public TN server:
Beste overall:
Beste Medic:
Beste Engineer:
Beste Fld Ops:
Beste Panzer:
Beste Mortar:
Beste aimer overall:
Grootste Riflen00b:
Grootste pronenaab:
Beste teamplayer:
Beste sniper met Garand / K43:
Grootste whiner:
Meest verbeterde:
(c) DarkDwarf
ps: ik heb geen namen erbij gezet omdat ik de et-scene nog niet zo goed ken. En maak er gene flame van zoals vorige keer! hf
Beste overall:
Beste Medic:
Beste Engineer:
Beste Fld Ops:
Beste Panzer:
Beste Mortar:
Beste aimer overall:
Grootste Riflen00b:
Grootste pronenaab:
Beste teamplayer:
Beste sniper met Garand / K43:
Grootste whiner:
Meest verbeterde:
(c) DarkDwarf
ps: ik heb geen namen erbij gezet omdat ik de et-scene nog niet zo goed ken. En maak er gene flame van zoals vorige keer! hf

