Archief - Ama build met tittans

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KingOfWoods

Legacy Member
Kga eens een ama maken, kwestie van niet keer op keer te moeten mf bij meph en zo de sleur te doorbreken.
welke skills gebruik ik het beste?
en alles op dex of op strenght.

danke

Draego

Legacy Member
Titans = Javelins = Javazon
Max Lightning Fury
Max Lightning Strike
Max Charged Strike
Max Lightning Bolt
En dan nog wa in uw passive ofzo...

Str maar tot req
Dex maar tot req
Alles in Vit
Nix in ene

KingOfWoods

Legacy Member
Draego zei:
Titans = Javelins = Javazon
Max Lightning Fury
Max Lightning Strike
Max Charged Strike
Max Lightning Bolt
En dan nog wa in uw passive ofzo...

Str maar tot req
Dex maar tot req
Alles in Vit
Nix in ene

Waarom nix meer in str?
Dat geeft toch extra damadge?
En meestal sta je op afstand dus waarom max vita?
Just a question he.

bombombom

Legacy Member
omdat een javazon voor pure light dam gaat en stuff
ge doe beetje pys dam mor das ni de moeite en als ge dan teveel in strengt steekt ist low life java

ik heb ook mf java (zeer goed beestje) doet cows ...
skils:
zoals dreago zei

equip:
shako'pt'
skulders'pt'
waterwalks/war travelers/sandstorm
1 ravenfrost (must)
1 ll ring
cresent moon amu (must!)
titans+splendor
op switch: titans met blackoak (alst puur mf is ryhme of trug ne splendor)

KingOfWoods

Legacy Member
kheb nog geen titand, maar kheb die andere unique's.
Thunderstrockes ofzo iets.
Welke zijn de beste en waarom? Aub
thx

-^SaTan^-

Legacy Member
effe gevraagd aan vriend, die is supergoe in online diablo en heeft een goeie ama ze!
-max charged strike en synergies
-1 in alle passive&magic

en dan heeft hij veel gear, maar geen MF, dus daarmee kan ik je ni helpe..
Wa is MF eigenlijk?
____
al gevraagd aan vriend :)

bombombom

Legacy Member
titans zijn het besten
+skils 20 dex 20 strengt etc....

tunderstrokes kunde mss op switch zetten morja...

Time

Legacy Member
-^SaTan^- zei:
effe gevraagd aan vriend, die is supergoe in online diablo en heeft een goeie ama ze!
-max charged strike en synergies
-1 in alle passive&magic

en dan heeft hij veel gear, maar geen MF, dus daarmee kan ik je ni helpe..
Wa is MF eigenlijk?
____
al gevraagd aan vriend :)

magic find

ni datta iet de klote doet

KingOfWoods

Legacy Member
-^SaTan^- zei:
effe gevraagd aan vriend, die is supergoe in online diablo en heeft een goeie ama ze!
-max charged strike en synergies
-1 in alle passive&magic

en dan heeft hij veel gear, maar geen MF, dus daarmee kan ik je ni helpe..
Wa is MF eigenlijk?
____
al gevraagd aan vriend :)

1 in alle pas skillz? dan ben ik zo'n 20 skilpunten kwijt die ik anders in mijn javaskills zou steken.
Want alle synergies van charged strike zijn hier voorgenoemde skills

Draego

Legacy Member
Streaker zei:
1 in alle pas skillz? dan ben ik zo'n 20 skilpunten kwijt die ik anders in mijn javaskills zou steken.
Want alle synergies van charged strike zijn hier voorgenoemde skills

Mja, ma uw passives zijn echt wel goe ze... Zo'n dodge enal kan meerde keren uw leven redden :) Ik dacht trouwens dat Amazon enkel meer dmg kreeg als ge meer dex had, of is dat nkel voor bowazon? :) En bombombom tis DrAEgo :cry:

-^SaTan^-

Legacy Member
Mijn schizofrene helft zijn kewle amazon is redelijk sterk, dus trust me maar ;)

anarking_II

Legacy Member
Draego zei:
Ik dacht trouwens dat Amazon enkel meer dmg kreeg als ge meer dex had, of is dat nkel voor bowazon? :)

kdacht da melee wapens=str, ranged wapens=dex, en throwing wapens=1/2dex,1/2str waren

Smashy

Legacy Member
anarking_II zei:
kdacht da melee wapens=str, ranged wapens=dex, en throwing wapens=1/2dex,1/2str waren
da is ook waar :) (alleen weet ik nimeer hoeveel % ed ge krijgt per statpunt :()

Summum

Legacy Member
1 percent per punt (van de basisdmg dan wel é)

der is een formule voor maar da komt neer op dit dus

KingOfWoods

Legacy Member
k iemand ook enig idee welke merc ik het best gebruik, of geen merc?

anarking_II

Legacy Member
might merc voor de dam increase lijkt me de logische keuze...

Mcar

Legacy Member
might werkt alleen op phys damage, dus alleen op de speer die gegooid wordt niet op de rest

-^SaTan^-

Legacy Member
Holy freeze voor freeze is leuker imo..
Die extra damage is ni nodig als je de damage van mijn schizofrene broer doet, want dan is alles toch in paar worpkes dood (behalve actbazen) :')
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan