Archief - Allods Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Depresjon

Legacy Member
250px-Allods_Online_logo.png


Allods Online is een f2p 3D fantasy MMORPG.

Official Allods Online European Website - Your Free Fantasy MMO / MMORPG Game from gPotato.eu


Vroeg mij af of hier nog mensen zijn die dit spelen? Indien wel,op welke server?
Graag ook even jullie mening hierover.

Ikaruga

Legacy Member
het is absoluut geen slecht spel, maar spijtig genoeg liet het management van het spel veel te wensen over. Zeer money grabbing gericht. Ik hebg ehoord dat het intussen wel al een stuk verbeterd is, amar spijtig genoeg is de schade al toegebracht mbt community grootte

alilsneaky

Legacy Member
Oh wow bestaat dit nog altijd?
Herinner me dat ze een jaar en half geleden ofzo iets ineens ongelooflijke cash grab patch hebben toegevoegd en dat iedereen die ik kende van de ene dag op de andere (letterlijk!) gestopt is.

Laat u hier niet aan vangen, tot level 20 is het allemaal schijn, en dan boem pats afdokken, HARD.
Beke geld uitgeven (+- zelfde als aan een retail spel) als je een f2p spel veel speelt is niet erg, maar hier gaat het echt om honderden euros, tot zelfs duizenden (wat je dan ook +- godmode koopt in pvp).

Om nog maar gewoon mee te kunnen in pve endgame is er een 200 euro prijskaartje aan vast + upkeep daarna, laat staan als je gear wilt vervangen.

Heb ergens vaag gehoord dat ze wel een beke prijzen naar beneden hebben gedaan, maar betwijfel of t 10x naar beneden is voor alles.
Ontieglijk schandalig, wegblijven uit principe alleen.

+ communitie was DOOD toen, laat staan nu wss nu er 20 betere f2p mmos zijn (voor z'n tijd was t best een goed spel, interessantere pvp dan echte kulspellen zoals wow)

Fdzzaigl

Legacy Member
Mensen die het nog spelen heb ik horen zeggen dat de money-grab al iets minder is geworden.

Maar je wordt nog altijd geïrriteerd elke keer als je dood gaat, wat het spel onmiddellijk afschrijft imo.

Spijtig, als het een degelijk F2P systeem gebruikte zoals lotro / ddo / aoc was het zeker de moeite waard geweest imo.

_DM_

Legacy Member
Speel het nu al een paar dagen, en ik moet zeggen dat het me wel bevalt :)
Uiteraard, zoals bij de meeste F2P games, leggen ze wel de nadruk op het feit dat als je betaalt je meer kan, maar het stoort hoegenaamd niet.

Wel 1 vraag, hoe kom je aan een mount ?
Want ik vrees dus dat dat wél betalend is :-)

Ariako

Legacy Member
Ik speel dit nu een jaartje, één personage van level 46 (47 is het laatste level voor nu). Maar level nu een psi van 27 :D. Top spel, erg leuk. Speel wel op de Amerikaanse servers, want de Europese zijn nogal leeg.

Spel kan volledig gratis gespeeld worden, vraagt wel om wat farmen.

Verder kan je een paard en een wolf in de cash shop kopen voor +- 10,- , maar er zijn er ook ingame vekrijgbaar door van een andere speler te kopen of te krijgen bij speciale events.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan