Oh wow bestaat dit nog altijd?
Herinner me dat ze een jaar en half geleden ofzo iets ineens ongelooflijke cash grab patch hebben toegevoegd en dat iedereen die ik kende van de ene dag op de andere (letterlijk!) gestopt is.
Laat u hier niet aan vangen, tot level 20 is het allemaal schijn, en dan boem pats afdokken, HARD.
Beke geld uitgeven (+- zelfde als aan een retail spel) als je een f2p spel veel speelt is niet erg, maar hier gaat het echt om honderden euros, tot zelfs duizenden (wat je dan ook +- godmode koopt in pvp).
Om nog maar gewoon mee te kunnen in pve endgame is er een 200 euro prijskaartje aan vast + upkeep daarna, laat staan als je gear wilt vervangen.
Heb ergens vaag gehoord dat ze wel een beke prijzen naar beneden hebben gedaan, maar betwijfel of t 10x naar beneden is voor alles.
Ontieglijk schandalig, wegblijven uit principe alleen.
+ communitie was DOOD toen, laat staan nu wss nu er 20 betere f2p mmos zijn (voor z'n tijd was t best een goed spel, interessantere pvp dan echte kulspellen zoals wow)