Archief - Aliens Versus Predator2 + linux

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GuntherDW

Legacy Member
ik hem men hoop games nog es doorlope en ik zag m'n avp2 + exp cdtjes ligge...
ik zeg hey da spel was fun (ni veel gespeeld ma kom :p), kzeg kzal et es terug installere
(cedega 4.0.1-1)
installere etc werkt ok, maar als ik het spel opstart komt het title screen er wel op maar em reageert pas op iets als ik naar een andere console switch van m'n X
(ctrl+alt+f2 bv...), dan hoort ge een geluidje en het inro filmpje begint, ik duw op m'n spacebar en ik zie het main screen...
maar weer reageert em op niks, tot ik naar een andere console switch, als ik dan terug naar m'n X ga doet em weer niks
t'is wel een raar probleem vinnek.. :confused:

any help?

edit: ik ben blijkbaar ni de enige : http://transgaming.org/forum/viewtopic.php?t=704&highlight=avp2

Vicelord

Legacy Member
ga s naar de exe van avp2

---> rechtermuisklik --> eigenschappen


ga naar de "Compabiliteit" tab, en daar vink aan

"Dit programma in deze compabiliteits modus uitvoeren"

en probeer eens als windows 98 of 2000

edit : geen garantie dat dit werkt, maar bij sommige oudere games na uitvoeren van dit werken ze weer goed



edit2: ik werd gehotlinked naar hier en te laat gezien dat je het op Linux had ^^, oh well :)

GuntherDW

Legacy Member
Vicelord zei:
ga s naar de exe van avp2

---> rechtermuisklik --> eigenschappen


ga naar de "Compabiliteit" tab, en daar vink aan

"Dit programma in deze compabiliteits modus uitvoeren"

en probeer eens als windows 98 of 2000

edit : geen garantie dat dit werkt, maar bij sommige oudere games na uitvoeren van dit werken ze weer goed





edit2: ik werd gehotlinked naar hier en te laat gezien dat je het op Linux had ^^, oh well :)

lol, t'is nikske ;p
ze hemme op irc ook gezegd da ek es moest probere me winver win2000 of win98 (was default), ma da lukte ook ni :p

edit : als ge windows hebt moet ge die compt modus ni activere, spel gaat normaal op xp, want voor ik linux had speelde ik da spel wel es graag :)

GuntherDW

Legacy Member
*sjot* :)
tis eigenlijk wel raar als in ik de console zit (ale, ctrl+alt+f2 etc) ma ni als ik in X zit...

Stijneman

Legacy Member
weet ni ik speel op win xp en het werkt ier, fun game ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan