Archief - [ALGEMEEN]: Friendly Regel Tread Renewed

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Santa

Legacy Member
Time^- zei:
Elke keer ik een friendly regel duurt dat meer dan 10 minuten eer die in 'mijn wedstrijden' staat ffs... :doh:
Updaten met cache-refresh is een optie met een nut.

Bobby.Digital

Legacy Member
Iemand die friendly wilt spelen?
Daag maar uit.

Shrimp United (106176)

Hoogstgeklasseerde speelt best thuis voor meer recette

Oser

Legacy Member
kan iemand me uitdagen. ik accepteer asap, post dan ook meteen dat je hebt uitgedaagd want vo het geval het er 2 zijn...

2G00D4u (187915)


supps: 944 die in de 7e hemel zijn. en dit weekend gak de leider ff dik inmaken...

@boutros: leuke match gisteren, slechts 2-0 verloren en daar ben ik wel blij mee...

boutros

Legacy Member
Ja, idd :d

Was geen slechte match ...

Je laat maar weten als je nog eens wilt ;)

boutros

Legacy Member
Voor volgende week ben ik ook nog op zoek naar een friendly ...

Wie wil, dage me uit ;)

KFC Boutros Bora Kikoa (189127)

Oser

Legacy Member
boutros zei:
Je laat maar weten als je nog eens wilt ;)

wat een held:applause:


@warre: kheb je uitdaging geaccepteerd. je hebt toch niet TEveel gemene spelers he?

boutros

Legacy Member
Iemand die nog een friendly zoekt?

Ik ben anders nog altijd beschikbaar...

Daag me maar uit, zal in de loop van morgen accepteren ...


KFC Boutros Bora Kikoa (189127)


Uit of thuis maakt me niet uit ;) en iedereen is welkom ;)

liquido

Legacy Member
beuh vraagje : ik heb geen irc kan iemand mij aan friendly helpen ff wa rondspamme op die grote channels

Ik zou je eeuwig dankbaar zijn :)

Team : Team 12
Nick : Tn-liquido

Oser

Legacy Member
ik heb je uitgedaagd liquido ;)


@warre: leuke match. men nieuwe speler zen koppespecialiteit is nog goe van pas gekomen in de 2-2 ;)

Oser

Legacy Member
ik heb je uitgedaagd liquido ;)


@warre: leuke match. men nieuwe speler zen koppespecialiteit is nog goe van pas gekomen in de 2-2 ;)

*Springkonijn*

Legacy Member
Oser zei:
ik heb je uitgedaagd liquido ;)


@warre: leuke match. men nieuwe speler zen koppespecialiteit is nog goe van pas gekomen in de 2-2 ;)

En daarom moet je 2x posten? :p
Leuke match gehad tegen Lieven.be, met 0-5 gewonnen :)

Wie wil mag me uitdagen ;)

*Brommerken*

Legacy Member
friendly gevraagd; eerste uitdager wordt aanvaard
Poetis (189602)

Oser

Legacy Member
*Springkonijn* zei:
En daarom moet je 2x posten? :p
Leuke match gehad tegen Lieven.be, met 0-5 gewonnen :)

Wie wil mag me uitdagen ;)


sorry, kutpc hier op internaat...

liquido heeft nog niet geaccepteerd dus heb ik jou en brommerken ook maar uitgedaagd :)

boutros

Legacy Member
Ook terug op zoek naar een friendly voor volgende week


De eerste uitdager wint ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan