Archief - [ALGEMEEN]: Friendly Regel Tread Renewed

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Springfield

Legacy Member
brugge 2 - 1 izegem, verloren. saaie match weinig actie maar toch onverdiend verlore.

Jayvie

Legacy Member
Ik mag altijd uitgedaagd worden! Demonizers is de ploegnaam, Jayvie gebruikersnaam, reeks VII.581

Gaan!

Piedro

Legacy Member
gvd vergeten een ploeg in te stellen voor menne friendly van vandaag :(
nu heeft men A-team weer gespeeld en dus geen training voor B-team :(
en dan nog met 1-2 verloren tegen boutros :p

ach twas al ne kutdag, dus dees kon er nog wel bij

maar on topic nu: kzoek dus weer ne friendly :)

*Springkonijn*

Legacy Member
Piedro zei:
gvd vergeten een ploeg in te stellen voor menne friendly van vandaag :(
nu heeft men A-team weer gespeeld en dus geen training voor B-team :(
en dan nog met 1-2 verloren tegen boutros :p

ach twas al ne kutdag, dus dees kon er nog wel bij

maar on topic nu: kzoek dus weer ne friendly :)

uitgedaagd

Yannick.vdb

Legacy Member
kben Ve klasser
heb rond de 1700 supps...

kzou graag eens een matchke hebben tegen iemand uit IVe klasse of hoger.
indien zin om te spelen:

"The Mighty Red Army"
daag maar uit ...

alvast bedankt.

warre

Legacy Member
zoek nog ne friendly voor woensdag. Men ploeg staat in men sig, daag maar uit en post het hier :)

Oser

Legacy Member
The Black Adder zei:
5-3 verloren na 0-3 voor gestaan te hebben :(

maar mijn clown scoort nen hattrick bij zijn debuut :D

na bijna 2 jaar in de tribune gezeten te hebben :D

kzoek weer nen friendly, daag maar uit :)


dankjewel :love:

Re@V0r

Legacy Member
iemand een friendly woensdag? oser? warre?

indien oser: als ik win, krijg ik dan ene van je bitches? :unsure:

SIO

Legacy Member
ik heb paar buitenlanders uitgedaagd ma als ze zaterdagavond ni accepted ebben aanvaard ik den eersten die me uitdaagd (vorige week wast al tegen cavakes :p)

boozeke

Legacy Member
vraagske,
sge tege buitelanders speelt,levert da dan ook meer bezoekers op,of ni eigl?
want kem nu woensdag match tege een of ander duitse ploeg

SIO

Legacy Member
ja, ma als ge de kleinere landen probeert te lokken komt er meestal ene uit IIIe of IIe klasse bij u en dan krijgde nog pakken meer volk! heb denk ik al eens 5000man had (was wel tegen Ie klasser)

boozeke

Legacy Member
ja ok,ma dees was een uitdaging dak gewoon aanvaard eb;kon kieze tss da of belgische ploege.

Boris Barowski

Legacy Member
hopelijk komt er meer volk naar mijn match tegen een engelse IIIe klasser zien, dan naar mijn match tegen de noord-ierse IIe klasser

in ieder geval, volgende week woensdag heb ik gans het verenigd koninkrijk bezocht :)

Oser

Legacy Member
Re@V0r zei:
iemand een friendly woensdag? oser? warre?

indien oser: als ik win, krijg ik dan ene van je bitches? :unsure:


next time:)

woensdag eerst tege blackadder, men eerste friendly tege iemand vant forum :)

(in de beker tegen wizzard moeten spelen, maar daar zwijgen we beter over:) )

Ether

Legacy Member
SIO zei:
ik heb paar buitenlanders uitgedaagd ma als ze zaterdagavond ni accepted ebben aanvaard ik den eersten die me uitdaagd (vorige week wast al tegen cavakes :p)


bij mij aanvaarden ze ook nie :sad:

khad eerst heel ecuador uitgedaagd, en dan zaggek plots dat in mijn stadion was, sjans dak da nog heb kunnen rechttrekken :p
nu luxemburg en nog wel e paar landen

boozeke

Legacy Member
Ether zei:
bij mij aanvaarden ze ook nie :sad:

khad eerst heel ecuador uitgedaagd, en dan zaggek plots dat in mijn stadion was, sjans dak da nog heb kunnen rechttrekken :p
nu luxemburg en nog wel e paar landen
waarom is da ni goe dat in u stadion is? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan