Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.




Piedro zei:gvd vergeten een ploeg in te stellen voor menne friendly van vandaag
nu heeft men A-team weer gespeeld en dus geen training voor B-team
en dan nog met 1-2 verloren tegen boutros
ach twas al ne kutdag, dus dees kon er nog wel bij
maar on topic nu: kzoek dus weer ne friendly![]()
The Black Adder zei:5-3 verloren na 0-3 voor gestaan te hebben![]()
maar mijn clown scoort nen hattrick bij zijn debuut![]()
na bijna 2 jaar in de tribune gezeten te hebben
kzoek weer nen friendly, daag maar uit![]()

warre zei:zoek nog ne friendly voor woensdag. Men ploeg staat in men sig, daag maar uit en post het hier![]()
acceptedboutros zei:uitgedaagd
Re@V0r zei:iemand een friendly woensdag? oser? warre?
indien oser: als ik win, krijg ik dan ene van je bitches?![]()


)SIO zei:ik heb paar buitenlanders uitgedaagd ma als ze zaterdagavond ni accepted ebben aanvaard ik den eersten die me uitdaagd (vorige week wast al tegen cavakes)
ad: 
waarom is da ni goe dat in u stadion is?Ether zei:bij mij aanvaarden ze ook niead:
khad eerst heel ecuador uitgedaagd, en dan zaggek plots dat in mijn stadion was, sjans dak da nog heb kunnen rechttrekken
nu luxemburg en nog wel e paar landen
