sToRm
Legacy Member
warre zei:zoek nog friendly voor woensdag. daag me maar uit. id staat in men sig.
Uitgedaagt

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
warre zei:zoek nog friendly voor woensdag. daag me maar uit. id staat in men sig.

:naughty:sToRm zei:Uitgedaagt![]()
het viel me gewoon op, zo'n zware fout springt dan ook meteen in het oogsToRm zei:uw aant vervelen ofzo![]()
n/o*Brommerken* zei:challenged![]()


sToRm zei:Ik zoek nog ne friendly voor woensdag
Gr€€tingz![]()

systech zei:Hedde gij gn bekermatch of zo???![]()
De meeste toch he ;]Time^- zei:de tijdslaafjes (516869)
allemaal nog in den beker ofwa?![]()
Ni dak weet; ge kunt wel snel nog een advertentie plaatsen op het forumTime^- zei:zijn er zo geen irc-chans waar ge uzelf kunt prostitueren voor een friendly?![]()

10.BAGGIO.10 zei:Moet nen internationale niet tenlaatste voor dinsdag geregeld worden?