Archief - advies (lang termijn)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rpg_gamer

Legacy Member
Als ik in 6de klasse ga spelen ga ik probreren een goede ploeg uit te bouwen op een lang termijn. Maar ik twijfel bij aankopen. Ik train op keepen en ben dat van plan ook nog een lange tijd te doen. Als ik begin het seizoen 2 uitstekende keepers koop en ik train ze 1 seizoen dan levert me dat zo een 6M winst omgeveer. Zou ik daarmee dan 1 speler kopen die 6 miljoen waard is en altijd zo verder toen tot wanneer ik 11 speler heb van een mooie waarde of raden jullie me aan gewoon spelers komen waarmee je in je reeks kampioen worden dus vb gewoon uitstekende in 6de. Persoonlijk spelen resultaten niet mee aleen wil ik zo een goede ploeg uitbouwen en tijd speelt ook geen rol. Wat raden jullie me aan dan?

Ether

Legacy Member
1 speler per seizoen = 11 spelers in 11 seizoenen...

Tegen daj die 11de speler hebt gekocht mag je die eerste speler al naar het bejaardentehuis brengen :)


Met die 6 miljoen gewoon stuk of 3/4/5/6 deftige spelers kopen, is veel beter... Met 1 speler van 6miljoen ben je veel minder dan me 6 spelers van 1 miljoen (kspreek nu over bedrag daj betaalt hebt voor die spelers!)
+2 uitstekende keepers van 19j ofzo kosten toch ook zeker nog meer dan 1 miljoen dachtek..

Re@V0r

Legacy Member
wa zijt ge met ene speler van 6 miljoen... voor tzelfde geld shotten ze em der na 1 week af en staat ge daar mooi voor enkele weken ;)

geebaby

Legacy Member
Waarom train je geen seizoen op middenveld? daar kun je toch veel spelers mee trainen en zo veel meer winst boeken? of ben ik zo verkeerd bezig?

grtz andy

rpg_gamer

Legacy Member
geebaby zei:
Waarom train je geen seizoen op middenveld? daar kun je toch veel spelers mee trainen en zo veel meer winst boeken? of ben ik zo verkeerd bezig?

grtz andy

Daarvoor heb ik veel geld nodig en dat heb ik niet. Daarom dat ik keepers train. Dat kost minder.
Keepers trainen heeft ook voordelen. Je moet veel minder lonen betalen.

SIO

Legacy Member
2 excellents kopen = - 1miljoen
2 outstandings verkopen= 3miljoen
volgend seizoen weer 2excellents kopen= -1miljoen:
-------------------------------------------------
som = 1miljoen winst, ik zie ni waar gij 6miljoen zou halen..

rpg_gamer

Legacy Member
SIO zei:
2 excellents kopen = - 1miljoen
2 outstandings verkopen= 3miljoen
volgend seizoen weer 2excellents kopen= -1miljoen:
-------------------------------------------------
som = 1miljoen winst, ik zie ni waar gij 6miljoen zou halen..

1 seizoen = 3 skills stijgen
aankoop high excellent = 550.000x2 = 1.100.000
verkoop high briljant = 3.650.000 x2 = 7.300.000

Enz dus dat is dan per seizoen 6.2Miljoen omgeveer. Zal wel minder zijn want die procent regel moet er nog bij.

sToRm

Legacy Member
rpg_gamer zei:
1 seizoen = 3 skills stijgen
aankoop high excellent = 550.000x2 = 1.100.000
verkoop high briljant = 3.650.000 x2 = 7.300.000

Enz dus dat is dan per seizoen 6.2Miljoen omgeveer. Zal wel minder zijn want die procent regel moet er nog bij.

hoe kunde eigenlijk zien dat die high excellent is en ni low ofzo....

en 3 skills stygen moet ge een hennig trainerke voor hebbe, ni ;)

grtz

Timmie

Legacy Member
Aan welke leeftijd had ge gedacht dan? Anders zal het zo snel wel niet gaan. Ik weet wel dat keepers langer trainen. Maar om em 3 levels te laten stijgen zult ge aardig uw best moeten doen.

rpg_gamer

Legacy Member
sToRm zei:
hoe kunde eigenlijk zien dat die high excellent is en ni low ofzo....

en 3 skills stygen moet ge een hennig trainerke voor hebbe, ni ;)

grtz

Keepertool kan je dat zien of ze high zij en niet.
Tegen die tijd heb ik een solid coach.

rpg_gamer

Legacy Member
Timmie zei:
Aan welke leeftijd had ge gedacht dan? Anders zal het zo snel wel niet gaan. Ik weet wel dat keepers langer trainen. Maar om em 3 levels te laten stijgen zult ge aardig uw best moeten doen.

18 a 19 jaar. Maar 19 jarige trainen ook 5weken dacht ik alee dat sta toch op het keeper forum. Misschien zijn ze mis maar het zou me verwonderen.
edit : vanaf 20 jaar is 5,5 weken volgens keeper forum.

SIO

Legacy Member
da zijn pure ideale omstandigheden, da haalde nooit hoor, daar durf ik geld op zetten :)

en bij men weten gaan brilliants voor ni meer dan 3miljoen over de toonbank, highlvl of niet :) kzal es checke

edit: mja ktwijfel ma kgeloof er nog altijd ni te veel van :p

rpg_gamer

Legacy Member
SIO zei:
da zijn pure ideale omstandigheden, da haalde nooit hoor, daar durf ik geld op zetten :)

en bij men weten gaan brilliants voor ni meer dan 3miljoen over de toonbank, highlvl of niet :) kzal es checke

edit: mja ktwijfel ma kgeloof er nog altijd ni te veel van :p

Hm de prijzen daar ben ik wel 100 procent zeker van :)

Brilliant 3,672,774 (50 ) 50 tranfers met een gemiddelde van 3.67M
Maar misschien is het volgende seizoen slechten want de lonen gaan duurder zijn. Maar ik hoop toch op een 5M dan per seizoen.

SIO

Legacy Member
*da transfervergelijking klopt langs geen kanten hoor, da hebbek al genoeg ondervonden
*alle spelers, no matter welke positie, raken tegenwoordig voor mindere prijs weg
*ze hebben vorige keer al aangekondigd dat ze de invloed van de keeper op verdediging gingen beperken en dan zal de prijs sowieso zakken..

aan u om mij men ongelijk te bewijze :)

rpg_gamer

Legacy Member
SIO zei:
*da transfervergelijking klopt langs geen kanten hoor, da hebbek al genoeg ondervonden
*alle spelers, no matter welke positie, raken tegenwoordig voor mindere prijs weg
*ze hebben vorige keer al aangekondigd dat ze de invloed van de keeper op verdediging gingen beperken en dan zal de prijs sowieso zakken..

aan u om mij men ongelijk te bewijze :)

Yep kweet het. Ik hoop op een 5M per seizoen. Is het minder dan is het zo.
Als mijn ploeg maar beter wordt :)

Forza

Legacy Member
Wa mij opvalt is da gij wel dikwijls met zo'n lange termijn ideeen afkomt :p

Eerst 1miljard of zo op u rekening, dan defenders, nu keepers en wss vergeet ik nog wa :)

sToRm

Legacy Member
rpg_gamer zei:
Keepertool kan je dat zien of ze high zij en niet.
Tegen die tijd heb ik een solid coach.

bij keepertool moet ge naast die vorm nog iets kiezen, van "min" tot "max". wa bedoelen ze hierméé.

thxz

sjoene

Legacy Member
ik zou da keer 1 seizoen doen en dan mee die 5 miljoen lekker uitbreiden en u reeks ownen:d
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan