Blanco
Legacy Member
Als er iets eigen is aan OFP dan is het wel het action menu rechtsbeneden op je scherm. In het begin vond ik het lastig,want je moet eigenlijk op voorhand je actie kiezen als je ze wilt op tijd uitvoeren.
Imo heeft BIS een beetje overdreven daarmee. (drop - reload / weapon/magazine mag eruit van mij.
Imo ben je In veel gevallen toch sneller via een key dan via dat menuutje.
Wil jij het action menu in OFP2 nog of niet?
Imo heeft BIS een beetje overdreven daarmee. (drop - reload / weapon/magazine mag eruit van mij.
Imo ben je In veel gevallen toch sneller via een key dan via dat menuutje.
Wil jij het action menu in OFP2 nog of niet?