s@té
Legacy Member
Hallo
Een vriendin van mij heeft een nieuwe tv aangeschaft. Op haar oude tv toestel was de wii aangesloten door gewoon wit, geel, rood in de desbetreffende poorten te steken. Bij haar nieuwe toestel is dit even anders.
Op deze afbeelding zie je de achterkant van de tv, deze heeft andere aansluitingen. Ik vraag me af hoe je hier dan de wii op moet aansluiten? (de scart is ze kwijt).
Alvast bedankt.
Een vriendin van mij heeft een nieuwe tv aangeschaft. Op haar oude tv toestel was de wii aangesloten door gewoon wit, geel, rood in de desbetreffende poorten te steken. Bij haar nieuwe toestel is dit even anders.
Op deze afbeelding zie je de achterkant van de tv, deze heeft andere aansluitingen. Ik vraag me af hoe je hier dan de wii op moet aansluiten? (de scart is ze kwijt).
Alvast bedankt.
.