spourop
Legacy Member
Beste, aangezien ik een cadeaubon voor de free-record shop heb, ben ik van plan om een nieuwe game te kopen, nu weet ik niet juist welke, ik dacht eerst aan need for speed shift, maar dit blijkt toch niet echt een goede keuze te zijn, nu heb ik dead island op het oog, is dit een aanrader?
Zoja, hebben jullie nog aanraders?
Sorry als dit soort posts niet mag.
Groetjes,
Spourop
Zoja, hebben jullie nog aanraders?
Sorry als dit soort posts niet mag.
Groetjes,
Spourop

