the Vampire
Legacy Member
Hellow,
zijn er hier mensen die atitd2 spelen, en dat van plan zijn om een lange tijd te spelen???
ik ben nl op zoek naar wat nederlandstaligen, maar vind er niet makkelijk. :'(
Als je zin hebt om samen wat rond te hangen, /chat Vampyrus
ik zit hoofdzakelijk in RSO gedeelte.
ciao,
Vampire
zijn er hier mensen die atitd2 spelen, en dat van plan zijn om een lange tijd te spelen???
ik ben nl op zoek naar wat nederlandstaligen, maar vind er niet makkelijk. :'(
Als je zin hebt om samen wat rond te hangen, /chat Vampyrus
ik zit hoofdzakelijk in RSO gedeelte.
ciao,
Vampire


