Archief - 9lives Lol-tournament: discussion

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BelgianTerror

Legacy Member
Na de overweldigend positieve respons op de vraag of jullie een League of Legends-toernooi/stream zagen zitten is het dan zover. 9lives kan met trots zijn eerste League of Legends-toernooi voorstellen met plek voor acht teams, prijzen aangeleverd door GameGear en casting verzorgd door BelgianTerror en Gazmask. Gedurende vier weken vullen wij jullie weekend dus op met vingervlugge actie geleverd door jullie mede-9livers.


[9lives TV] Live 19u30: League of Legends #1


Gelieve dit topic te gebruiken voor alle feedback van de stream, ondersteunende boodschappen aan je favoriete team of trashtalk jegens vijanden.

Open Mind

Legacy Member
toch 1 iemand van wolftop da ranked is.... da ga stoempen worden voor COM :crazy:

Ironpole

Legacy Member
Typische LoL-matchmaking procedure lijkt mij. Gasten die leaven op het einde van de pickings enzo. :sop:

Edit: efkes mijnen brilliant mind laten werken: als er een live stream is kunnen ze toch gewoon de games afkijken en is er niks aan?

Faal

Legacy Member
Laat toch iemand commentaten die toch wat van league kent.
No offence belguimterror.

Rubisti-Ftw

Legacy Member
Vind de commentaar ook niet 'professioneel' genoeg en niet ervaren genoeg, no offence though.

Man dat wolfteam had wel een noobteam, that ezreal

BrNlicious

Legacy Member
Ik zou zeggen thx voor de fijne match, maar ik heb ni echt veel kunnen meespelen.

The Monopoly Guy

Legacy Member
Gazmask deed dat goed als commentator maar BT hoor ik liever niet

MinatO

Legacy Member
Ironpole zei:
Typische LoL-matchmaking procedure lijkt mij. Gasten die leaven op het einde van de pickings enzo. :sop:

Edit: efkes mijnen brilliant mind laten werken: als er een live stream is kunnen ze toch gewoon de games afkijken en is er niks aan?
Twas nen tactische leave, net toen ze in champ select waren, was ik terug. Mijn excuses WOLFTOP voor het wachten.

Ivm de kritiek op de commentators, vergeet niet dat zij dat voor de lol doen en dat waarschijnlijk nooit eerder hebben gedaan. Tis hier geen IEM ofzo hé, geeft die mannen wat krediet :)

Licargon

Legacy Member
Ironpole zei:
Typische LoL-matchmaking procedure lijkt mij. Gasten die leaven op het einde van de pickings enzo. :sop:

Edit: efkes mijnen brilliant mind laten werken: als er een live stream is kunnen ze toch gewoon de games afkijken en is er niks aan?

Ze speccen mbv Spectator mode, daar zit nen delay van 3 minuten op (+ streaming delay), dus daar hebde ni zo veel aan uiteindelijk :)

The Monopoly Guy

Legacy Member
Het is 3 minuten omdat wards tegen dan net vervallen
dus als ze zouden zeggen van 'daar staat een ward' horen ze dat als de ward vervallen is
Ze hebben daar uiteraard aan gedacht bij het createn van spec mode, zo dom zijn ze toch niet :p

Mio

Legacy Member
Tunnelvision verliezen alle teamfights maar ze builden geen Abyssal early ?

Ironpole

Legacy Member
Licargon zei:
Ze speccen mbv Spectator mode, daar zit nen delay van 3 minuten op (+ streaming delay), dus daar hebde ni zo veel aan uiteindelijk :)

k, dat was die delay dus. :p
Vond het trouwens tof dat Trundle gekozen werd maar heb niks van die gameplay gezien uiteraard. :p

MinatO

Legacy Member
Op papier had Ropefly zijn team betere spelers qua rating, maar Pamerion hun teamcomp is dodelijk als die combos lukken. En Ropefly, no offence, maar uw positioning was gene vette. Tegen een team met amumu/kennen gade ni als AP carry van voor staan.

Pamerion, tot volgend weekend :cool:

Boemkool

Legacy Member
Ik had geen problemen met de commentators vind ik, niet iedereen die kijkt kent evenveel van LoL dus is het soms handiger dat dingen aan BT uitgelegd worden. Het is hier ook geen MLG tournament, het is en blijft hun eerste toernooi. Give the guys a break ;)
GG aan Tunnelvision, echt goeie match en superspannend en Minato volgende week is het jouw beurt >:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan