Archief - 9lives exclusieve partner ESL

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BelgianTerror

Legacy Member
Onze eigen eSports-crew, al zoeken we altijd naar guests

Kennethdw

Legacy Member
Lijkt me heel leuk om te doen:) wat BE / Nl streamers kunnen zeker geen kwaad!

Kwil mss zelf in de toekomst ook wel streamen, maar dan moetk wel nen hoop arrangeren want laatste keer datk da probeerde lukte et niet:D

webster

Legacy Member
Kennethdw zei:
Lijkt me heel leuk om te doen:) wat BE / Nl streamers kunnen zeker geen kwaad!

Kwil mss zelf in de toekomst ook wel streamen, maar dan moetk wel nen hoop arrangeren want laatste keer datk da probeerde lukte et niet:D

.be streamers zijn er wel al een paar: WetDream (al streamt die niet veel meer nu precies), WeWillFailer (streamt wel nog vaak), Krepo(ook Belg dacht ik, maar streamt niet veel)

Alex40014

Legacy Member
webster zei:
.be streamers zijn er wel al een paar: WetDream (al streamt die niet veel meer nu precies), WeWillFailer (streamt wel nog vaak), Krepo(ook Belg dacht ik, maar streamt niet veel)

Maar die geven allemaal engelse commentaar op hun stream XD

Kennethdw

Legacy Member
webster zei:
.be streamers zijn er wel al een paar: WetDream (al streamt die niet veel meer nu precies), WeWillFailer (streamt wel nog vaak), Krepo(ook Belg dacht ik, maar streamt niet veel)

Ja van failer en wetdream weet ik af. Al praten die indd niet engels. En failer is ook een van de weinige streamers die veel TT doet. Maar een streamer van 9 lives uit zou extra leuk zijn ofc:)

BelgianTerror

Legacy Member
Wij scholen ons bij :) FPS en SCII zijn geen enkel probleem voor ons.
Dingen als LoL hebben we een ruwe basis van, ik denk Willonic zelfs een grondige basis... maar we weten het pas als we het testen :)

Kennethdw

Legacy Member
BelgianTerror zei:
Wij scholen ons bij :) FPS en SCII zijn geen enkel probleem voor ons.
Dingen als LoL hebben we een ruwe basis van, ik denk Willonic zelfs een grondige basis... maar we weten het pas als we het testen :)

Oei oei gulle zijt dus een bende noobs :p

Nenee, tzal wel meevallen zkrs^^

Alex40014

Legacy Member
Kennethdw zei:
Oei oei gulle zijt dus een bende noobs :p

Nenee, tzal wel meevallen zkrs^^

Als er iemand van ons ne stream zou moeten opendoen dan ben jij het wel XD
Alsk me niet vergis ben jij de beste van ons allemaal en je bent ook altijd vriendelijk. Voordat die mensen hier op jouw elo zitten moeten ze maanden heel veel spelen.
Monopoly en Pino vind ik ook zeer goede spelers die daar zeker toe in staat zijn. Jaegger is wel goed maar die raged iets te veel voor een deftige stream te houden.

BrNlicious

Legacy Member
Alex40014 zei:
Als er iemand van ons ne stream zou moeten opendoen dan ben jij het wel XD
Alsk me niet vergis ben jij de beste van ons allemaal en je bent ook altijd vriendelijk. Voordat die mensen hier op jouw elo zitten moeten ze maanden heel veel spelen.
Monopoly en Pino vind ik ook zeer goede spelers die daar zeker toe in staat zijn. Jaegger is wel goed maar die raged iets te veel voor een deftige stream te houden.

voor en stream moet je ni perse de beste zijn, zorg gwn dat je weet wat je doet, zegt waarom en altijd plezier hebt in je matches. Als jij plezier hebt wrs je viewers ook:p

Kennethdw

Legacy Member
brainrain zei:
voor en stream moet je ni perse de beste zijn, zorg gwn dat je weet wat je doet, zegt waarom en altijd plezier hebt in je matches. Als jij plezier hebt wrs je viewers ook:p

Indd, ik kijk ook af en toe naar lagere elo streams, en die zijn ook vaak leuk om naar te kijken vooral omdat het herkenbaar is xD.

Alex40014 zei:
Als er iemand van ons ne stream zou moeten opendoen dan ben jij het wel XD
Alsk me niet vergis ben jij de beste van ons allemaal en je bent ook altijd vriendelijk. Voordat die mensen hier op jouw elo zitten moeten ze maanden heel veel spelen.
Monopoly en Pino vind ik ook zeer goede spelers die daar zeker toe in staat zijn. Jaegger is wel goed maar die raged iets te veel voor een deftige stream te houden.


Zo goed ben ik nou ook weer niet haha, voel me gevleid. Ik ben enkel "redelijk" met de champs die ik continue speel. Maar ik wil het gerust wel een keer proberen.

AllianZ

Legacy Member
Het zou wel tof zijn mocht er in de toekomst ook live commentaar komen op wedstrijden :)

Chickenlal

Legacy Member
De winnaars van de LoL Compo op FOM zijn high elo.

1 belg ervan is WW tabzz, momenteel ranked 13 solo Q in EU met 2300-2400 elo.

Dus er hier en daar toch potentieel in belgie

spletZ

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
De winnaars van de LoL Compo op FOM zijn high elo.

1 belg ervan is WW tabzz, momenteel ranked 13 solo Q in EU met 2300-2400 elo.

Dus er hier en daar toch potentieel in belgie

tabzz is nen hollander, der speelde 2 belgen bij skuillomania(2.2) en dervix(dunno).

Boemkool

Legacy Member
wetdream is niets op trots op te zijn hoor... die is meerdere keren gepakt geweest op cheaten toen hij starcraft speelde

MinatO

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
De winnaars van de LoL Compo op FOM zijn high elo.

1 belg ervan is WW tabzz, momenteel ranked 13 solo Q in EU met 2300-2400 elo.

Dus er hier en daar toch potentieel in belgie
Tabzz is bij mijn weten nen hollander.

En als ge de Belgische toppers wilt bijhouden zulde Krepo, wewillfailer, Dervix en Skullomania moeten volgen!

SpecteriDOTA

Legacy Member
Ik wil best wel gueststreamen, ik ben League of Legends Editor bij SK-gaming en moba veteran sinds dota allstars versie 6.31 ;).

Pm voor meer info of join #LoL.be

Alex40014

Legacy Member
SpecteriDOTA zei:
Ik wil best wel gueststreamen, ik ben League of Legends Editor bij SK-gaming en moba veteran sinds dota allstars versie 6.31 ;).

Pm voor meer info of join #LoL.be

Geef een link van je stream en ik zal zeker is zien, btw kkijk meestal naar krepo, wewillfailer, wetdream, gman, alex ich en dyrus.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan