Archief - 9L Gameavond: 20/10 @ Leuven

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Marginal0

Legacy Member
Zoals ieder jaar opnieuw een kleine gameavond waarbij we een xbox 360 en een Gamecube opstellen in de Parkstraat in Leuven voor wat multiplayer shenanigans. Voor ieder wat wils, maar verwacht geen grote dingen. :)

Als er niet teveel volk komt zal ik eens bekijken om op groot scherm te gamen in een aula. Normaal moet dat wel lukken. Jammer genoeg kunnen we dan maar met 4 tegelijk spelen. Achteraf trekken we wsl de stad in (tenzij het té plezant is natuurlijk :p).

Laat maar weten via PM als je ook graag wil komen. Wij voorzien drank en snacks. Uiteraard kost het niets (buiten de drank dan).

Komen normaalgezien:
- Marginal0
- Dennoman
- PinkyNTheBrain
- iamhollywood
- KingJulie
- Noreeeee
- Sampie (Uncle sam of hoe noemde hier? :p)
- Tibokio
- maat van Tibokio
- Musilitar*

19u30 ad Domus (tiensestraat)!
21u ad PSI 00.91 voor gaming
anders sms ad 0494.80.83.22

Musilitar

Legacy Member
Klinkt leuk!
Ik wil wel komen, maar kan nu nog niet zeker zeggen of dat zal lukken. Zet me voorlopig maar op de lijst.

stoomboot

Legacy Member
Klinkt leuk.

Voor de eerste keer heb ik (al is het slechts lichtelijk) spijt dat ik geen console-games speel.

Dennoman

Legacy Member
Een goed verloop garanderen wij niet. Een schrale afloop wel.

Marginal0

Legacy Member
Okido. Voor diegene die liever PC games spelen is er een fb-groep die wekelijks CS spelen, ook in Leuven. Daar staat hier ook ergens een thread voor.

Hoe hebben jullie het liever? Ergens groot scherm nemen met 1 console, of gewoon hier op kot met één tv en één scherm, waarbij er dus gewoon 2 dinges opstaan. Ik verkies eigenlijk liever groot scherm, gezien ik aanneem dat de meeste (zoals ik) even graag kijken. Met 4 controllers is trouwens de helft toch aan het spelen. Afin, ik heb een aanvraag verzonden voor reservatie in de Vesaliusstraat ergens. We zullen nog zien.

Tibo mag ook altijd de magickaarten meepakken. :p

Dennoman zei:
Een goed verloop garanderen wij niet. Een schrale afloop wel.

Ah, the memories... :)

Marginal0

Legacy Member
Ik heb een aula - ofja seminariezaaltje met projector - gereserveerd in het PSI. We kunnen daar dus altijd gamen, maar dat veronderstelt dus slechts één toestel tegelijkertijd. Mij lijkt dat wel voldoende. We spreken dan best af aan het PSI (Tiensestraat).

Voor diegenen die willen kunnen we ook reserveren in den Domus (voor een retrospaghetti ofzo :p) voordat het aanvangt.

lykmeraid

Legacy Member
ik wil graag komen maar ik ben die avond boarden in landgraaf, als iemand mij zijne GSM-nummer PM't dan check ik of er nog iets te doen is wanneer ik terugben, maar dat gaat pas redelijk laat zijn naar werkmens-normen :p

Marginal0

Legacy Member
Als iamhollywood komt gaan we wel pas om 19u30 eten, maar da weten we pas vanaf dezen avond. Daarna is het dan doorlopend in de aula gamen. Ik heb wel niet veel spellen bij, maar Pinky pakt normaliter de Gamecube mee voor wat partygames. Da's eigenlijk beter.

Dennoman

Legacy Member
lykmeraid zei:
ik wil graag komen maar ik ben die avond boarden in landgraaf, als iemand mij zijne GSM-nummer PM't dan check ik of er nog iets te doen is wanneer ik terugben, maar dat gaat pas redelijk laat zijn naar werkmens-normen :p
Ik ga waarschijnlijk toch niet slapen, dus kunnen een nachtje doorpintelieren Inn 't Joor 1 :p

Marginal0

Legacy Member
Tuurlijk, kom maar af. Ma gezien de opkomst gaat er wsl niet zoveel gegamet worden (maar één console). Kom dus ni van te ver puur voor te gamen, want het zal gene vette zijn dit jaar op dat vlak. T'zal eerder voor de social call zijn. :p

Ik heb wel gereserveerd in Domus voor 6+ man, moet nog laten weten met hoeveel we uiteindelijk gaan komen de dag zelf.

DO 20/10 dus om 19.30u aan Domus in de Tiensestraat:

Komen eten:
- Dennoman
- Marginal0
- Noreeee
- PinkyntheBrain
- iamhollywood
- KingJulie
- ???

Unconfirmed voor eten ma wel gaming:
- Tibokio
- Tibokio's maat
- Sampie
- CoolerMaster
- e.House
- Boeffel

Unconfirmed:
- lykmeraid
- musilitar

Ik ga wsl de nacht doordoen met Denno in't Joar 1 op't eind. Allen welkom.

McGregor

Legacy Member
Bij nader inzien zal ik toch niet kunnen komen :s. Houden jullie meerdere meetings per jaar. Want de volgende meeting zou ik wel eens graag afkomen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan