Marginal0
Legacy Member
Zoals ieder jaar opnieuw een kleine gameavond waarbij we een xbox 360 en een Gamecube opstellen in de Parkstraat in Leuven voor wat multiplayer shenanigans. Voor ieder wat wils, maar verwacht geen grote dingen. 
Als er niet teveel volk komt zal ik eens bekijken om op groot scherm te gamen in een aula. Normaal moet dat wel lukken. Jammer genoeg kunnen we dan maar met 4 tegelijk spelen. Achteraf trekken we wsl de stad in (tenzij het té plezant is natuurlijk
).
Laat maar weten via PM als je ook graag wil komen. Wij voorzien drank en snacks. Uiteraard kost het niets (buiten de drank dan).
Komen normaalgezien:
- Marginal0
- Dennoman
- PinkyNTheBrain
- iamhollywood
- KingJulie
- Noreeeee
- Sampie (Uncle sam of hoe noemde hier?
)
- Tibokio
- maat van Tibokio
- Musilitar*
19u30 ad Domus (tiensestraat)!
21u ad PSI 00.91 voor gaming
anders sms ad 0494.80.83.22

Als er niet teveel volk komt zal ik eens bekijken om op groot scherm te gamen in een aula. Normaal moet dat wel lukken. Jammer genoeg kunnen we dan maar met 4 tegelijk spelen. Achteraf trekken we wsl de stad in (tenzij het té plezant is natuurlijk
).Laat maar weten via PM als je ook graag wil komen. Wij voorzien drank en snacks. Uiteraard kost het niets (buiten de drank dan).
Komen normaalgezien:
- Marginal0
- Dennoman
- PinkyNTheBrain
- iamhollywood
- KingJulie
- Noreeeee
- Sampie (Uncle sam of hoe noemde hier?
)- Tibokio
- maat van Tibokio
- Musilitar*
19u30 ad Domus (tiensestraat)!
21u ad PSI 00.91 voor gaming
anders sms ad 0494.80.83.22

. Houden jullie meerdere meetings per jaar. Want de volgende meeting zou ik wel eens graag afkomen.