Archief - 737-400

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ElSaVioR

Legacy Member
Ik zoek een 737-400 niet default met vc (speel met trackir )

en liefst een leuke jetair skin ervoor

heb avsim al afgezocht maar de leuke skins zijn voor de pmdg en ariane toestellen en die zijn payware

tomdesmet

Legacy Member
www.flightsim.com is veel handiger om zoiets te zoeken.

payware is 100x beter dan de freeware, maar het zit hem vooral in het panel. toch zal het wel moeilijk zijn om een mooie 734 te vinden met virtual cockpit.
dreamfleet gaat binnen talrijke maanden een 734 uitbrengen, en er wordt verwacht dat dit de beste addon ooit zal worden.

tomdesmet

Legacy Member
hij vroeg een 737-400 en gezien pmdg alleen de 600-900 versies heeft, zal je niet aan zijn eisen kunnen voldoen.

domme, domme, domme fulcrum toch :ironic:

ElSaVioR

Legacy Member
lol warezboer moet dan wel de betere zijn :cry:

is toch software die niet spectaculair verkocht wordt

maar gaan tijdens het wachten op die addon maar verder zoeken

ben van de kempen dus boeren genoeg

tomdesmet

Legacy Member
indien je sommige *dingen* wil *vastkrijgen*

1 woord: Lennert Raes.

Ik kan je niet zeggen wat zijn naam hier is, maar hij zal je wel contacteren.

het passwoord is: hier is 15euro

FuLcRuM

Legacy Member
tomdesmet zei:
indien je sommige *dingen* wil *vastkrijgen*

1 woord: Lennert Raes.

Ik kan je niet zeggen wat zijn naam hier is, maar hij zal je wel contacteren.

het passwoord is: hier is 15euro

lolz

i'm sure he feels honoured ;)

-> ElSaVioR -> msn -> [email protected]

tomdesmet

Legacy Member
lennert, als je vanavond thuiskomt ga ik je een heerlijke taart bakken en je eens goed verwennen.
kom hier sloebertje! *kussss* :niceone:

Fraggle

Legacy Member
Beste Tom,
tis weekend, de meesten werken dan niet :)

de studenten daarentegen, kunnen in dat weekend vanalles leren :p

tomdesmet

Legacy Member
Ik daarentegen durf wedden dat jij niet eens weet hoe je de externe oplegreacties in de buitenverbindingen van een statisch bepaalde constructie kunt bepalen. :cool:

Fraggle

Legacy Member
Man, nu begeef je je op gevaarlijk terrein he :)
Ik heb zomaar eventjes 6 jaar sterkteleer gehad, waaronder statische en dynamische problemen... :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan