Archief - 6800GT en UT2k4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Reservoir_Dog

Legacy Member
Ben teleurgesteld in die 6800GT.
Die kaart geeft me....NIETS meer framerates dan mijn vorige 9800XT kaart...
Die 6800GT geeft zelfs meer "tearing" in dit spel dan die radeon. Wat heb ik spijt dat ik die kaart verkocht heb, of niet terug een radeon genomen heb zoals de X800pro/xt.....

Nog iemand deze vaststellingen met de 6800GT?
CPU is een P4 3.0C met dual channel mem, 1024 mb ram, daar ligt het niet aan dunkt me....

Net of de FPS is "gecapped" op 84 fps, want de 9800XT deed dit en nu de 6800GT, geen frame meer met die laatste! Kutkaart..... (en ja, vsync=False)

Mvg

Xeon?

Legacy Member
Reservoir_Dog zei:
Ben teleurgesteld in die 6800GT.
Die kaart geeft me....NIETS meer framerates dan mijn vorige 9800XT kaart...
Die 6800GT geeft zelfs meer "tearing" in dit spel dan die radeon. Wat heb ik spijt dat ik die kaart verkocht heb, of niet terug een radeon genomen heb zoals de X800pro/xt.....

Nog iemand deze vaststellingen met de 6800GT?
CPU is een P4 3.0C met dual channel mem, 1024 mb ram, daar ligt het niet aan dunkt me....

Net of de FPS is "gecapped" op 84 fps, want de 9800XT deed dit en nu de 6800GT, geen frame meer met die laatste! Kutkaart..... (en ja, vsync=False)

Mvg

lol

geen andere resten van je ati drivers meer? dat screwed je performance anders wel goed op & als die fps gecapped zijn, ja daar kan die kaart niet aan doen he :x

Davion

Legacy Member
Dat is normaal, 1 fps is capped door de netspeed, 2 UT2004 is SERIEUS CPU Limited, steek u een A64 en dan hebde pas verbetering, draai ook eens een ebcnhmark (3DMarkskes) enzo..

Vecktor

Legacy Member
tss allemaal klagen..... ik zijn al blij dak vantijd es 60 frames haal as'k tegen een muur sta... :doh: :( of dat ik rondloop en zie dak nie onder de 40 ga as er kwee veel actie is... :sad: :cry:

-=|)eU$=-

Legacy Member
Reservoir_Dog zei:
Ben teleurgesteld in die 6800GT.
Die kaart geeft me....NIETS meer framerates dan mijn vorige 9800XT kaart...
Die 6800GT geeft zelfs meer "tearing" in dit spel dan die radeon. Wat heb ik spijt dat ik die kaart verkocht heb, of niet terug een radeon genomen heb zoals de X800pro/xt.....

Nog iemand deze vaststellingen met de 6800GT?
CPU is een P4 3.0C met dual channel mem, 1024 mb ram, daar ligt het niet aan dunkt me....

Net of de FPS is "gecapped" op 84 fps, want de 9800XT deed dit en nu de 6800GT, geen frame meer met die laatste! Kutkaart..... (en ja, vsync=False)

Mvg
ma krl toch vwa moede gij dor nu zon kaart insteken terwijl dage zon beest in uwnen pc et zitten ,ffs ze :tongue:

StarSeeker

Legacy Member
Mja, tzal voor Doom3 nogal wa helpen eh :P

Ma inderdaad, fps is in UT2k4 gecapped op 84-85 fps.

En door enkel en alleen een snellere kaart dan uwe radeon te steken gade ni direct hogere fps hebben, omda uw pc hoogstwaarschijnlijk CPU limited is, en ni GPU limited.

SideShow

Legacy Member
hoeveel noeps gaan er nu nog zagen over die 84-85 fps ... :ironic: al steekt ge 30 vga kaarten in je pc, ge zult nog evenveel hebben

CBA

Legacy Member
SideShow zei:
hoeveel noeps gaan er nu nog zagen over die 84-85 fps ... :ironic: al steekt ge 30 vga kaarten in je pc, ge zult nog evenveel hebben

los dan wel :)

Reservoir_Dog

Legacy Member
As ge dus ne AMD64 3500 koopt dan hedde er nog niks aan dan ofwa? Dan blijft die op 85 fps? Maar die zal dan ook nimeer zakken dan waarschijnlijk, heb je constant 85 fps....


Mvg

Godzilla*Akira

Legacy Member
gekunt nu toch alles of high zetten met alles erop en eraan, zonder dage overdreven framedrops gaat emen. hangt natuurlijk af hoeveel volk er is en welke map etc. maar grotendeels gade toch vlot kunnen spelen zonder ergens last van te hebben.

FLeXiE^

Legacy Member
N@meless zei:
tss allemaal klagen..... ik zijn al blij dak vantijd es 60 frames haal as'k tegen een muur sta... :doh: :( of dat ik rondloop en zie dak nie onder de 40 ga as er kwee veel actie is... :sad: :cry:

idd, ik speel alles op f*cking lowest en ik haal heeeeeeel soms nekeer 65
als er actie is (dus bijna altijd) zit ik rond de 35... en gij klage met 85 geef die kaart maar ik zou er héééél blij mee zijn ze.

en idd wrom nieuwe kope ge had een beest van een kaartje in u pc steken wrom koopte een nieuwe ??

adonis

Legacy Member
lol ik ben blij als ik constant 60 heb, zeker als ge weet dat het menselijk ook maar rond 25 fps gaat.

Mobutu

Legacy Member
N@meless zei:
tss allemaal klagen..... ik zijn al blij dak vantijd es 60 frames haal as'k tegen een muur sta... :doh: :( of dat ik rondloop en zie dak nie onder de 40 ga as er kwee veel actie is... :sad: :cry:

boehoe ;)

Prior

Legacy Member
@ reservoir dog, doe zoals ik, heb een sparkle 6800 gt afgekocht op TN buy/sell forum voor 400 euro, en heb uitlegd gevolgd op overclocking forum

heb mijn 6800 gt geflashed met een leadtek bios naar een 6800 Ultra
pics:

flash screen bij startup:
http://users.pandora.be/tunerzone/flashscreen.jpg

settings screen bij beeldscherm:
vroeger stond hier Sparkle 6800 GT vermeld, nu staat er iets anders :D
http://users.pandora.be/tunerzone/graden 6800flash-ultra.JPG

mss een gouden tip voor u, opdat je geen geld moet uitleggen voor een ultra 6800 ;)

Reservoir_Dog

Legacy Member
tunerman zei:
@ reservoir dog, doe zoals ik, heb een sparkle 6800 gt afgekocht op TN buy/sell forum voor 400 euro, en heb uitlegd gevolgd op overclocking forum

heb mijn 6800 gt geflashed met een leadtek bios naar een 6800 Ultra
pics:

flash screen bij startup:
http://users.pandora.be/tunerzone/flashscreen.jpg

settings screen bij beeldscherm:
vroeger stond hier Sparkle 6800 GT vermeld, nu staat er iets anders :D
http://users.pandora.be/tunerzone/graden 6800flash-ultra.JPG

mss een gouden tip voor u, opdat je geen geld moet uitleggen voor een ultra 6800 ;)

Waarom niet eigenlijk?
Mijn kaart draait zowieso al aan ultra specs, heb het juist getest met coolbits.
Alleen nog de juiste flashbin vinden van de aopen ultra zelf (mijne is dus een aopen 6800gt)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan