thelordofpee
Legacy Member
Dit even hier droppen.
Waarom doen we dit? Geen idee... Te veel tijd en we hebben niets beters te doen
KlikDames en heren, appelen en peren, boeren en boerinnen, de show kan beginnen! Het lijkt wel een intro voor een kinderprogramma op de TV, maar niets is minder waar. Wat je zal zien is een bikkelharde strijd tegen een resem van dingen. Als eerste al tegen de slaap, want 48 uur is niet niks. Maar ook tegen virtuele vijanden, al dan niet bestuurd door een computer. Ook tegen de verveling voeren we oorlog, al zorgen wij daar wel voor. Jullie moeten gewoon achteruit leunen en genieten van de (mis)avonturen van mijzelf en Jarno Slabbaert, een vriend. Kortom, het worden twee onvergetelijke dagen vol humor, games en plezier. Welkom bij de grote 48 uur Gamegasm-show!
Waarom doen we dit? Geen idee... Te veel tijd en we hebben niets beters te doen




