Archief - 3v3 2000 euro tournament

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MetricCandy

Legacy Member
LoL3v3Outpost.jpg


Check this out!!
First online qualifier will be this wednesday!

Jaegger159753

Legacy Member
Nog mensen hier van 9lives die gaan?

Kga mij morgen inschrijven voor outpost @ antwerpen

Jaegger159753

Legacy Member
Net thuisgekomen vh outpost toernooi in antwerpen. Imo een zeer geslaagd toernooi. Eerste keer dat ik eigenlijk aan een offline gamingtoernooi heb meegedaan en kheb me toch geamuseerd en nen hoop andere spelers/teams van Belgie leren kennen :p

8 teams hebben meegedaan en de top4 won een prijs

3e geeindigd uiteindelijk (verloren tegen 1700 elo team wat een erg close game was, wij hadden wewillfailer zijn meta terplekke uitgeprobeerd met taric/kogmaw/gragas en stonden 8-2 voor ofzo, maar dan uiteindelijk onze win weggeven :()

Bon, ben content dat we toch 100 euro mee naar huis konden nemen. Wat imo toch niet slecht is, aangezien wij slechts een week hebben geoefend voor dit toernooi, en hiervoor nog nooit eerder 3on3 hadden gespeeld :p

nexonion

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Net thuisgekomen vh outpost toernooi in antwerpen. Imo een zeer geslaagd toernooi. Eerste keer dat ik eigenlijk aan een offline gamingtoernooi heb meegedaan en kheb me toch geamuseerd en nen hoop andere spelers/teams van Belgie leren kennen :p

8 teams hebben meegedaan en de top4 won een prijs

3e geeindigd uiteindelijk (verloren tegen 1700 elo team wat een erg close game was, wij hadden wewillfailer zijn meta terplekke uitgeprobeerd met taric/kogmaw/gragas en stonden 8-2 voor ofzo, maar dan uiteindelijk onze win weggeven

Bon, ben content dat we toch 100 euro mee naar huis konden nemen. Wat imo toch niet slecht is, aangezien wij slechts een week hebben geoefend voor dit toernooi, en hiervoor nog nooit eerder 3on3 hadden gespeeld :p

hehe ik was er ook bij en zag dat jullie best goed speelden. alles duurde wel lang, heb op 6u 3 matchkes gespeeld ofzo..

Ikzelf had mezelf via de online qualifier geplaatst maar mijn team deed het echt slecht die dag. Zelf ook echt bad gespeeld. Volgende keer beter.

De mannen die we met 21-4 verslagen hadden in de qualifierhebben ons in de groupsfase gepubstomped, echt een schande :doh: zij werden uiteindelijk derde vertelde hun captain me net op lol 75€ gesplit met andere 3de plaats omdat ze geen tijd meer hadden om te kassen.

dr.lee

Legacy Member
Wouw ben dit helemaal uit het oog verloren :( Jammer want ik kom af en toe wel eens in Outpost... had leuk geweest om is wa LoL'ers van hier op het forum te zien.

Jaegger159753

Legacy Member
nexonion zei:
hehe ik was er ook bij en zag dat jullie best goed speelden. alles duurde wel lang, heb op 6u 3 matchkes gespeeld ofzo..

Ikzelf had mezelf via de online qualifier geplaatst maar mijn team deed het echt slecht die dag. Zelf ook echt bad gespeeld. Volgende keer beter.

De mannen die we met 21-4 verslagen hadden in de qualifierhebben ons in de groupsfase gepubstomped, echt een schande :doh: zij werden uiteindelijk derde vertelde hun captain me net op lol 75€ gesplit met andere 3de plaats omdat ze geen tijd meer hadden om te kassen.
Ah tegen datzelfde team moesten wij spelen voor de 3e/4e plaats maar hun 3e speler was weg, en 2 van ons moesten ook weg omdat hun laatste trein bijna ging vertrekken. We gingen net beginnen aan de 1e game in een best of 3 reeks en het was toen al half 10. Dus we hadden idd de pot gedeeld (twas idd 75 elks, geen 100 blijkbaar). Ze hadden trouwens 2 andere spelers dan in de qualifier dacht ik (die 2 aziaten gisteren).

Kvond het wel heel jammer dat we tegen AQPW in de allereerste match van het toernooi moesten spelen (zij hebben uiteindelijk het toernooi onverslagen gewonnen), vooral omdat RG (mijn team) en AQPW zowat een geschiedenis hebben in de 5on5 scene als 2 grote rivalen :p. Fartgod(captain) zei zelf dat het eigenlijk meteen de "finale" van het toernooi was. Het was ook de leukste match imo, voor 25 minuten stonden we ruim voor (kgeloof dat ik 5-0 stond met gragas, en teamscore was 8-2), maar uiteindelijk hebben we het weggeven met idiote fouten die ge ni moogt maken(greedy, onnodige towerdive, slechte smite op dragon...), dus ze hebben verdiend gewonnen.

In ieder geval, ik zal zeker aanwezig zijn op de volgende offline toernooien van Gyx/outpost :)
Hopelijk volgende keer 5on5, waar ik meer ervaring heb :p

Anyways net eens gekeken naar de ge kwalificeerde teams voor de "grand final" met de top4 van elke provincie.
Ik zie dat wewillfailer er ook tussen staat met Lyumi & skullomania? trololol da weet ik nu al dat zij de grote prijs zullen winnen maar ik supporter voor AQPW :p

nexonion

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Fartgod(captain) zei zelf dat het eigenlijk meteen de "finale" van het toernooi was.

had ik ook direct tegen mijn maten gezegd, ik zag direct dat AQPW wel een grote kanshebber was en jij had 2 goede spelers meegenomen - group 1 was zwakker (zeker omdat wij compleet terribad waren) :p

wewillfailer moet je niet overschatten, die verliest geregeld in 3v3 - ik kijk vaak naar zen stream :) probleem is dan wel bo3 - hoe ga je die gast 2x verslaan

Pacemaker

Legacy Member
nexonion zei:
had ik ook direct tegen mijn maten gezegd, ik zag direct dat AQPW wel een grote kanshebber was en jij had 2 goede spelers meegenomen - group 1 was zwakker (zeker omdat wij compleet terribad waren) :p

wewillfailer moet je niet overschatten, die verliest geregeld in 3v3 - ik kijk vaak naar zen stream :) probleem is dan wel bo3 - hoe ga je die gast 2x verslaan

Wewillfailer doet inderdaad soms nog wel eens rare stoten, maar een Luymi in vorm ... Daar zou ik toch ni graag tegen staan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan